Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Gammalt hotell i behov av uppfräschning. Sängarna var slitna och hårda. Men en mycket bra frukost med många alternativ och cava till och med! Engagerad och trevlig personal på hela hotellet. Ett plus för närheten till utekaféerna, havet, restauranger och butiker.

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack Viveka J
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger väldig bra o central. Har allt vad som behövs! Personalen kan engelska, men en hel del endast spanska! Servicen i baren var riktigt dåligt. Då vi fick ett litet rum fanns det inte mycket hjälp. Allt var väldig svårt man skylde på allt. Hotellet var fullt TUI hade gjort beställning hjälpsamheten var noll. TUI personal var tvungna att lösa problem.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Alf W
Omdömet skrevs 27 april 2017

Ganska små rum men stor balkong med utsikt över havet o Teide. Trevlig personal även vid poolen. Gratis wi-fi på hela hotellet. Frukosten bestod av det mesta o det smakade bra. Vi åt middag en gång o det var ingen höjdare. Personalen var hjälpsam o trevlig.

Rumstips: Vi bodde på rum 622 och var supernöjda.
Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack halmstadGilla
Omdömet skrevs 27 april 2017

Hotellet har bästa läget, nära till allt! Bra bekvämligheter: Rummet vi beställde hade utsikt mot havet. Personalen var väldigt trevlig och serviceminded. Maten var väldigt bra: buffé. Underhållningen var också bra både för barn och vuxna.
Saknade kylskåp... annars helt OK.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Maria A
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Nära till havspolerna och till centrum och även en fin gågata utanför med restauranger.
Frukost buffén var fantastisk mycket och välja på och personalen höll det rent och snyggt med att ta bort använda tallrikar och glas. Rekommenderar starkt 5/5
Var här i en vecka :)

Datum för vistelsen: mars 2017