Omdömet skrevs 24 november 2017

Från vår balkong som låg i hörnet på 9:e våningen (rum 905) mot havet var det en panoramautsikt. Tyvärr var balkongen max 1,5 x 2 m, det rymdes två plaststolar som var trasiga i ryggstödet och ett runt bord. Lampan på balkongen reglerades av solceller.
Rummet städades varje dag, rent och snyggt. Personalen var mycket hjälpsam.
Fanns inga överdrag till filtarna i sängarna, kändes inte hygieniskt. I rummet fanns en soffa men inget bord, vi flyttade in balkongbordet vid behov. Endast mysbelysning i rummet, svårt att se om man ville läsa på kvällen.
Badrummet var rymligt men fanns bara en SMAL glasskiva under spegeln för toalettartiklarna. Kom ihåg att ta med hårschampo, balsam och e.v bodylotion. Letade en papperskorg, fanns endast en MYCKET liten i badrummet.
Wi-Fi gratis i 30 min. vet inte om det gällde per dag. Utbudet på TV:n var inget för oss däremot kanal 47 som spelade ok musik.
Frukosten blev man mätt av.
Många och stora sällskapsrum. Möblerade terrasser, tyvärr hade många rottingstolar sett sina bästa dagar. Poolen var tillräckligt stor för att simma i.

Rumstips: Om man vill ha panoramautsikt gäller rummen som slutar på 5 från våning 8 till 12.
Datum för vistelsen: november 2017
2  Tack Birgitta L
Omdömet skrevs 29 april 2017

själva hotellet bra med undantag för undermålig underhållning, lite bingo o disco mest,Skillnad mot för två år sen då var underhållningen bra med bl a; dans, trollkarl, show med falkar ugglor mm. Kanske var därför att där underhållningen var förut höll på att renoveras så det blev underhållning som var verkligen under all kritik i källarplan.. Däremot var maten KANON, frukost o middagen var suverän,,kanonbra jobb av kockarna. (hade halvpension)

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack luabay2015
Omdömet skrevs 26 mars 2017

+ friskvårdsledaren Tomaz med sitt stora engagemang när det gällde vattengympa/yoga/stretching, en härlig kille
+ kanonrum, utsikt över hela havet/stranden 11:e våningen (av 12)
+ trevlig personal
- övervägande del var tyskar/spanjorer så också programmen på TV
- inget internet på rummet, betalinternet i allmänna utrymmen trots ”all inklusive”!!!!!
- värdebox på rummet mot avgift trots ”all inklusive”!!!!!
- få solstolar, liten plats med sol på eftermiddag (hotellet skymde solen)

Rumstips: Ju högre upp i hotellet ju bättre utsikt, välj ut mot havet!!!
Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack maudeosoren
Omdömet skrevs 1 februari 2017

Om du är yngre än 65 år Be Live Adults Only inget vidare bra val. Inte heller on du tycker att en god natts sömn är viktigt, sängarna är stenhårda och en och annan stålfjäder känns igenom.
Vi hade all inclusive och maten var förvånansvärt varierat, men oftast överkokt och alltid ganska smaklös.

Datum för vistelsen: januari 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Be Live Hotels
4  Tack freddyc765
Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Ja vad ska man säga...
Det var ju tur att detta hotell låg på gångavstånd till annat kul och trevligt att se och göra.

Vi hade bokat all inclusive, visserligen ganska billigt, men ändå så bestämde vi oss redan dag 1 att minst ett mål mat om dagen måste vi äta ute.
Maten var tråkig, smaklös, övertillagad och fantasilös, detta trots ett ganska stort buffeutbud.

Hotellet i sig skulle behöva en liten uppfräschning.

Någonstans i beskrivningen över hotellet så kanske man kan tillägga att det är ett populärt ställe för seniorer.
Medelåldern var 60+, vilket inte var så kul för ett par i 30 års åldern som var där på bröllopsresa.
I sällskapsrummet finns tom en blodtrycksmaskin...

Teneriffa kommer vi tillbaka till men då till ett annat hotell.

Datum för vistelsen: januari 2017
5  Tack Elizabeth Z