Omdömet skrevs 14 februari 2017

Hotellet är ett klassiskt kolonialhotell till sin utformning med lite insparation av orienten. Hotellet har tre egna resturanger, en orientalisk, en spansk och en italiensk. Jättebra mat på alla tre. Rummen är mycket fräscha och fantastisk personal som svarar för att du skall trivas. Runt hotellet finns en bedårande trädgård där pooler och spa-anläggning ligger insprängd. Det finns allt du behöver för en "må bra" vecka. Du behöver aldrig lämna hotellet för allt finns.

Rumstips: Två lägen, åt ett håll trädgården med utsikt mot bergen, åt havet med utsikt mot staden
Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack ludde48
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Vi fick ett utmärkt rum från början men ville ha lite mer sol hela dagen. Vi gick till receptionen o ville uppgradera oss.En mycket vänlig o härlig kvinna i personalen. Hon fixade en svit till rimlig kostnad o nu bor vi som kungar.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Jörgen G
Omdömet skrevs 30 december 2016

Hotel Botanico är det bästa och på något sätt det mest personliga hotellet samtidigt som de värnar om gästernas integritet. Jag kom hem igår och har redan börjat planera för att återvända, inte för Teneriffa utan för att ha en må-bra vecka med allt som jag nu vet att Botanico har att erbjuda.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Thelma C
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Helt underbart Hotell och framför allt en fantastisk personal, alla kategorier. En stor och fräsch spa anläggning i en vacker trädgård, och en överdådig frukost. Nära till botaniska trädgården och promenader genom bananplantagen. Mycket lugnt läge men ändå när stan och orkar man inte gå så har hotellet en liten buss som kör regelbundet upp och ner för backarna. Sist men inte minst fantastiska restauranger på hotellet. Vårt rum mot havet var mycket fräscht och lugnt.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack MariJ495
Omdömet skrevs 9 mars 2016 från mobil enhet

Vad man kan förvänta sig. Hotellet gör att man känner sig som man är på Engelskt kolonial hotell. Välkomnande personal som alltid har ett leende på läpparna. Omgivningar som är lugna. Maten god. Vinet gott. Sängarna mycket hårda. Internet som oftast fungerar men som är ganska långsamt.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack 142magnusa