“Okey mat”
Omdöme om Luna Caprese

Luna Caprese
Rankad som nr 137 av 451 Restauranger i Puerto de la Cruz
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Dettta är ett habilt lunch - eller middagsställe. Vi åt wienerschnitzel resp en sallad. Wienerschnitzeln var rätt torr men salladen innehöll en massa sardeller som min hustru tyckte om. Maten är väl OK i förhållande till vad det kostar.

Tack Zebran

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Åt ravioli med champinjon och baconsås. Raviolin innehöll spenat tror jag. Stod inte på menyn. Tung pasta inte så god. Undvik borden ute. Mest för de som går ut och röker. Finns många bättre ställen i samma prisklass

Tack kentzet
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Hade varit här för ett år sedan och var riktigt nöjda då.
Den här gången var maten verkligen inte bra. Wienersnitseln var knaprig och körd i fritösen för länge. Pommesen var däremot inte färdiga.
Nej, sista gången. En riktig besvikelse.

Tack 470StefanL
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Hittade detta ställe på Tripedviser. Det låg nära vårt hotel. Maten var mycket god. Vi åt Wienerschnitzel och pizza. Mycket gott.

Tack 470StefanL
Omdömet skrevs 14 augusti 2014 från mobil enhet

Enkelt och okomplicerat. Damen var inte så bra på engelska men väldigt trevlig och maten god.
Inte den trevligaste atmosfären dock.

Tack Turisten-J

Resenärer som tittade på Luna Caprese tittade också på

Teneriffa, Kanarieöarna
Puerto de la Cruz, Teneriffa

Besökt Luna Caprese? Berätta vad du tyckte!