“Bästa i Puerto de la Cruz”

Vinoteca Con Pasión
Rankad som nr 2 av 423 Restauranger i Puerto de la Cruz
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiska tapas och viner, stort utbud av viner från ön. Kunnig o trevlig personal och väldigt prisvärt. Många glutenfria alternativ. Vi återvänder säkert till Puerto de la Cruz o denna restaurang.

Datum för besöket: februari 2020
Tack CarinaG634
Yooor1990, Owner på Vinoteca Con Pasión, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Kära Carina,

We want to thank you for the effort writing this review and sharing your experience about our wine bar. We appreciate it a lot. How nice to read that you enjoyed it a lot and there were enough gluten free options for you. We hope to see you again soon.

Omdömet skrevs 9 januari 2020

Con Passion ligger lite undanskymt, bredvid de stora turist- och gångstråken men ändå centralt. De som driver stället är hängivna den lokala vinkulturen, dvs vinerna från kanariska öarna, framförallt Teneriffa och är mycket duktiga och villiga att föra sin kunskap vidare. Några olika "provningspaket" har vi testat, alla till full belåtenhet. Menyn består av smårätter i form av tapas eller kalla brickor av ost och/eller chark. Vår sista kväll i stan prövade vi deras "deluxe-platta", bestående av 8 olika tapas, utsökta i sammansättning och smak. Ett läckert ställe att återvända till!

Datum för besöket: januari 2020
Tack karlbertilh
Yori K, Owner på Vinoteca Con Pasión, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Kära Karlbertilh,

Thank you so much for this wonderful and comprehensive review you have written about our wine bar. It makes us happy to read you have been with us more than once and enjoyed the wine we served and the tapas. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Vi valde ”kockens rekommendation” och blev jättenöjda. Servitören rekommenderade ett väldigt gott och prisvärt vin till. Trevlig lokal också.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack HelenaL599

Kära Helena,

Thank you very much for writing this small but meaningful review about our wine bar. We are very pleased to read that it all has been to your satisfaction. We look forward to welcome you again an other time.

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Vi åt tapas som lunch. Dessa är inga tradiotionella tapas utan smakliga, vältillredda och av fina råvaror.
Snyggt och modernt ställe.
Bra servitör som kände till sina viner.

Datum för besöket: december 2019
Tack lilos47
Yori K, Owner på Vinoteca Con Pasión, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Kära Lilos,

Thank you for sharing your experience here on Tripadvisor. We are happy to read that it has been to your satisfaction and enjoyed both food and wine. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcome you again some time.

Team Vinoteca Con Pasión

Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Vi tog en blandad tapasbricka för två och ett väldigt gott lokalt vin som vi blev rekommenderade. Spännande smaker med lite nytänk. Vi fick ett bord ute då det var fullbokat med vinprovning inomhus, men det var trevligt ute också. Fin lokal och trevlig och bra service. Hade gärna återkommit hit. Avslutade med en underbar morotskaka. Väldigt prisvärt.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack lena63
Yori K, Owner på Vinoteca Con Pasión, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2019

Hi Lena,

Thank you very much for writing this lovely review about our wine bar and sharing your experience. We are very happy to read that you enjoyed your time with us although you had to sit outside. It was a pleasure having you as our guest and whenever you will be in town again we look forward to welcome you.

Kind regards,

Resenärer som tittade på Vinoteca Con Pasión tittade också på

Puerto de la Cruz, Teneriffa

Besökt Vinoteca Con Pasión? Berätta vad du tyckte!