Omdömet skrevs 25 december 2017

Vi åkte med Solresor till Semiramis, Puerto de la Cruz, Teneriffa, ett äldre hotell som inte lever upp till varken 4,5 ***** eller ens 4 ... skulle bedöma detta något nergångna hotell till max 3 stjärnor ... inte blev det bättre i.o.m att Solresor inte hade någon representant på platsen. Rummet var stort och fint med jättestora sängar ( 1,20 m ) med sköna kuddar. Läckande toalett som lagades efter 4 påminnelser, dammråttorna hoppade på oss efter 3 dagar .... jag tog död på ett antal silverfiskar i badrummet - dessa var kvar på golvet när vi åkte efter en vecka .... ingen sol på balkongen ....

Rumstips: Mycket buller från genomfartsgata nedanför hotellet .... alla rum har balkong utan sol ...
Datum för vistelsen: december 2017
Tack Wolfgang608
BestHotels2018, Manager på Hotel Best Semiramis, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2018

Dear Guest,

Thank you for your feedback. We are sorry for not having met your expectations and for any inconvenience you might have experienced during your stay. We shall look into the issues raised in order to enhance our guests' experience in our establishment.
We hope you will give us another chance to rectify and to recover your confidence on a future visit.

Best regards,

Hotel Management

Omdömet skrevs 18 november 2017

Hotellet var rent och fint både ute och inne. Maten var god. Rummet var stort och fint med jättestora sängar med sköna kuddar. Trevlig utsikt över havet från balkongen. Nedanför hotellet går det en väg men den stör inte särskilt mycket när du stänger balkongdörren. Havet låg lite väl långt borta för bad den hade även stora vågor och en stenig strand. Solstolar till poolen räckte till alla och där var aldrig ngn stress eller personer som bokade upp stolar. Vägen till Puerto de la Cruz är inte så lång då hotellet har en genväg.

Rumstips: Välj ett rum högre upp
Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack KristinaWendel
BestHotels2017, Manager på Hotel Best Semiramis, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Dear Guest

Thank you for the time taken to write your review about our hotel Best Semiramis. We are pleased to receive your feedback and to know that you enjoyed your holidays with us. We hope you will visit us again in the future.

Best regards

Hotel Management

Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Äldre hotell som gav känslan av ett fartyg som gått på grund. Mörka långsmala korridorer, dålig belysning i det mörka rummet och skugga dygnet runt på balkongen, det senare var den största besvikelsen. Solstrålarna når bara till vån 15 och 16, de allmänna utrymmena som inte ligger insprängda i klippväggen. Fin havsutsikt men bor du som vi på vån 4 kan man inte ha dörren öppen för den hårt trafikerade vägen. Så balkongen gick inte att använda. Dåligt att gymmet öppnar kl 9, för oss som vill träna före frukost. Det finns en genväg till stan på plan 0, återigen i mörka utrymmen och via en ranglig trappa, knappast säkerhetsklassad. Poolomådena var ok, fanns sängar så det räckte. Buss 102 och 103 går till Santa Cruz på 40 min, kostar 3:50 med Bono card.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Marianne989
BestHotels2017, Gerente på Hotel Best Semiramis, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Dear Marianne W,

Thank you for your feedback on your recent stay with us. We regret not having been able to meet your expectations and for any inconvenience you might have encountered. We will take your constructive comments into account to keep improving our services.

Kind regards,

Hotel Manager

Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Stora rum och stora sköna sängar. Men anledningen till att vi valde det här hotellet var att det finns uppvärmd pool. Eftersom den uppvärmda poolen ligger i skuggan hela dagen ligger de flesta vid den kalla poolen. Det är mycket få som badar. Antal stjärnor bör vara 3-4. Nästa gång kommer vi att prioritera läge närmare centrum istället.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Andersonbroden
BestHotels2016, Gerente på Hotel Best Semiramis, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Dear Guest

Kind regards,

Hotel manager

Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Fin utsikt från rummen och stora sängar.
Stora poolen var iskall och vid den varma fanns det ingen sol.
Frukost- och middagsrestaurangen var oerhört stressig och skramlig. Ingen avslappnande matro. Dåligt med vegetarisk mat och uruselt wifi.
Om jag skulle boka hotellet igen skulle jag endast boka frukost och äta ute på restaurang övriga måltider.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Louise H
BestHotels2016, Gerente på Hotel Best Semiramis, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2016

Dear Mrs. Louise H,

Thank you very much for your recent visit to hotel Best Semiramis

We highly appreciate that you took the time to let us know about your impression of your stay.

Please accept our sincere apologies for all the trouble you had. Our aim is to provide an excellent service and a high quality product.

We would like to thank you for constructive criticism and would be pleased if you give further preference to our hotel.

We hope to welcome you back soon.

Kind Regards

Manager hotel