Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Vi bokade nyårsveckan. Visade sig att hotellet inte har underhållning eller baren öppen på nyårsafton eftersom personalen skulle vara ledig!

Otroligt oserviceminded personal i reception och pool. Poolområdet ligger så till att hela området ligger i skugga från kl 14!

Gymmet är inte värt namnet. Extremt litet och tre maskiner av fem var trasiga. Inga mattor eller vikter.

Sängarna extremt hårda och saknade bäddmadrasser. Personalen helt ovilliga att hitta lösning. Flera av oss köpte luftmadrasser som vi sov på....

Vårt rum hade två balkonger varav en mot havet. Fantastisk utsikt men skugga hela dagen på båda balkongerna.

Hotellet har många våningar och rum men endast tre hissar. Ständigt kö till dessa.

Otroligt lyhört och inget hotell för den som lätt störs av ljud!

Dock. Helt ok läge på hotellet. Ok frukost. Bra städning.

Då hotellet är dyrt, vi betalade 16000 kr (1600 euro) för ett dubbelrum en vecka så är det ett av de minst prisvärda hotell vi bott på.

Vi har varit i puerto de la Cruz förut och kommer att komma tillbaks igen, dock aldrig till detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2015
5  Tack Duvan29
Omdömet skrevs 5 februari 2015

Fina rum, säng och sängfiltar ej bra ( filtarna var ej tvättade) Mycket lyhört till grannen. Jätte bra frukost och trevlig personal i matsalen. Bra städning + städpersonal. När vi checkade ut tyckte vi att man hade kunnat få ett tack och välkommen åter men inte./Jatta

Datum för vistelsen: januari 2015
1  Tack Jatta2015
Omdömet skrevs 10 december 2013

Utmärkt hotell på bästa läge. Frukost bufée med mycket frukt och lagom mycket pålägg så attdu kanstå dig fleera timmar. Bra pool. Trevlig bar när du vill ha en fin avslutning på kvällen. Känns som om att man verkligen har gästen i centrum.

Datum för vistelsen: november 2013
2  Tack gunnardahlback
Omdömet skrevs 26 november 2013

Detta hotell ligger bra till med stranden och havet på mycket nära avstånd. Centrum med shopping och restauranger ligger också på behagligt gångavstånd. Intrycket av hotellet var att det var fräscht och påkostat. Det kändes lyxigt och stilfullt. Vi besökte hotellet under lågsäsong och priset för en vecka får anses som mycket prisvärt! Betalade knappt 7000:- för två personer en vecka inklusive frukost. Bra med reception öppen dygnet runt. Personalen var utan undantag trevlig och hjälpsam och förstod engelska. Trevliga och fräscha rum. Det enda negativa angående rummet var att minibar saknades. Angående frukosten skulle jag säga att den var bra, fanns väldigt mycket att välja på även om man som svensk hade uppskattat lite annan pålägg osv. Så brukar det dock vara när man kommer söderöver. Mycket trevligt med integrerad spa-verksamhet på hotellet. Kan rekommendera ett besök på relaxavdelningen. Allt som allt skulle jag säga att det finns ytterst lite att klaga på när det gäller detta hotell. Skulle gärna återkomma och rekommendera det till bekanta!

Datum för vistelsen: november 2013
2  Tack Johan S
Omdömet skrevs 2 juli 2012

Har varit i de la Cruz 3 gånger, men det var första gången vi bodde på Beatriz.
Vi har haft all inc. eller halvpension alla gånger. Maten var helt fantastisk. De andra gångerna har man tröttnat på maten och ätit ute ibland fast kvaliten varit hög. På Beatriz såg man fram emot måltiderna då det alltid var kulinariska nyheter varje gång. korridorerna var lite skamfilade men annars var det rent o fint. Trevligt trots sin storlek och ett bra läge med fin utsikt.

Datum för vistelsen: januari 2012
3  Tack Triponvisor
Svar från företaget:Svarade 6 juli 2012

Dear Sir:
Tack så mycket för era kommentarer och goda betyg. Vi uppskattar dem och som gör att förbättra vår motivation varje dag.

Vi hoppas att se dig igen i Puerto de la Cruz, inte tveka att kontakta oss om du vill upprepa upplevelsen.

Med vänliga hälsningar

-Hotel Beatriz Atlantis & Spa-