“Bästa Pizzan”

Rankad som nr 2 298 av 5 763 Restauranger i Teneriffa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med grymt god pizza.
Fisksoppan var okej, ingen 100 poängare för en från västkusten i Sverige men duglig. Ta en Pizza!

Datum för besöket: februari 2020
Tack bodilb274
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 071)

Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Ser ut som ett kitschigt ställe med blå kaktusar och offensiv juldekoration. Stor medarbetarskara som inte alltid hade koll på varandra. Väldigt snabba och ibland för snabba. En riktigt bra paella, god fisk och bra pizzor enl sällskapet

Datum för besöket: januari 2019
Tack carinal615
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

En mycket trevligt personal, och grymt service. Vilken god mat och riktigt bra utbud på drinkar. Jag kan varmt rekommendera dig att prova detta ställe.

Datum för besöket: juli 2018
Tack xc60bsr
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Om du ska dricka öl så är det en fantastisk utsikt. Ska du äta lunch, då är du illa ute!
Jag och min mormor var mycket missnöjda med besöket. Vi fick först in två otroligt skitiga glas, bad om nya och fick lika skitiga. Vi drack till sist ur flaskan.

Vi fick våra varma mackor otroligt snabbt, vi fick skicka tillbaka dem till köket då brödet endast var värmt lite grann och osten var som två skosulor.

Andra omgången fick jag lite mer smält ost på men mormor hade kvar sina skosulor till ostskivor. Som sagt - bra utsikt, dålig mat!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack so-le-ka
Omdömet skrevs 28 januari 2017

Mycket mysig och avkopplande miljö med livemusik. Bra service och väldigt god mat. Pizzorna är VÄLDIGT stora och goda.

Datum för besöket: december 2016
Tack jonasg69

Resenärer som tittade på Blue Cactus tittade också på

Teneriffa, Kanarieöarna
Teneriffa, Kanarieöarna

Besökt Blue Cactus? Berätta vad du tyckte!