“Bästa den här veckan!”

Kök: Deli
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Tycker att alla måste gå dit om man som oss gillar skinkor och ostar. Vi bad om tapas blandat och det vart suveränt. Allt smakade olika på sitt sätt. Blodkorven var suverän. Ett glas rött till och så var kvällen räddad. Tack.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 490ingalenal

Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Om du gillar ost, vin och spanska skinkor ta en sväng hit. Grymt gott. Dessutom finns det kul att shoppa med sig hem i den lilla shoppen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack carinae814
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

Ett måste om man gillar ostar och olika skinkor. Brett sortiment av viner och riktigt bra personal. Kan varmt rekommendera att äta en liten bit här med ett gott glas vin.

Datum för besöket: december 2019
Tack 754perj
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Un restaurante en medio de nada. One restaurant in the middle of nothing. En enda restaurang i mitten av ingenting.

Datum för besöket: september 2019
Tack ErikE661
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Jätte goda lufttorkade skinkor och ostar dessutom fanns det ett brett sortement av viner Kunnig personal

Datum för besöket: mars 2019
Tack Jack S

Resenärer som tittade på Jamon y Mojo tittade också på

Playa de las Americas, Arona
Los Cristianos, Arona

Besökt Jamon y Mojo? Berätta vad du tyckte!