Öppet i dag: 08:00 - 18:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig promenad och fantastisk vingård

Mytomspunnen
Göteborg, Sverige
Mycket intressant och god mat

Emelie G
Läs alla 190 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Teneriffa
från 136,06 US$
från 56,79 US$
från 29,58 US$
från 65,26 US$
Omdömet skrevs 8 november 2019

Lummig skogspromenad i avslappnande terräng. Mer för att njuta av utsikten och skogens lugn än för träningens skull. Avslutades med en fantastisk lunch i Monje med vinprovning och guidad tur inkluderat.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Mytomspunnen
Omdömet skrevs 8 november 2019

Vi gick vandringen och vin norr och det var underbart. Vandringen i skogen bar unikt och det fanns många intressanta historier. Vinguidningen sedan var jätteintressant. Maten och vinet man fick till lunchen var gudomligt gott. Kan verkligen rekommendera!!

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Emelie G
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

För dem som planerar en resa till Teneriffa och gillar natur, vandring och god mat är detta den perfekta turen. Inte för tuff men samtidigt fick vi se fantastiska vyer bland berg, skog och djur. Mycket kunniga guider som berättade intressant fakta och gav och många skratt. Dagen avslutas med genuin lokal mat på en fantastiskt häftig restaurang som är inbyggd i själva berget.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack ruffsadventures
Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Vandring i Anagabergen med ledarna Andreas och Rikka. Avslutade med underbar lunch på en restaurang i en bergsby.

1  Tack 676ylvak
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Hämtades upp tidigt på morgonen i Puerto de la Cruz som ligger på norra delen av Teneriffa. Vågorna för dagen fanns på Playa de Americas, på öns södra del. Med förstklassig guidning av natur, sevärdheter, historia o samhällsinformation längs vägen av vår guide Andreas från Xwander samt fantastisk körning med minibuss över berg och genom moln av vår chaufför Jannika från Xwander möttes jag o resesällskapande mamma av en härlig start på mitt kommande surfäventyr för dagen. Jag hade inte surfat på två år. Vågorna var av nybörjarkaraktär och så också den surfgruppen som man valt att anslutas till. Detta var visserligen inte fullt matchat med mina färdigheter som surfare men den generösa lunchmatsäcken vi fick efter surfpasset och det engagemang vi mötte både vid inbokning med informationsdelning, på resan till vågorna, med fotografering under surfpasset samt service efter passet med fika o hemfärd, kan jag varmt rekommendera en surfutfykt med Xwander! Surfinstruktören var väldigt säkerhetsmedveten, pedagogisk och generös med individuell feedback.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack SusannaN4