“Trevlig personal God mat! Härlig utsikt”

Ristorante Pizzeria Al Maccaroni
Rankad som nr 136 av 1 517 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket trevlig och kunnig personal. God mat och goda drinkar. Härlig stämning.
Underbar servitris Nelly

Tack ElisabethB2163

Omdömet skrevs 9 mars 2018

Vi besökte denna restaurang ett par gånger mest för att min sambo gillade tomatsoppan som verkligen var god. Spagetti Bolognese var helt slätstruken. Bra betjäning till alla bord. Slentrianmässig hantering där restaurangen inte behöver prestera för att få kunder.

Tack Björn G
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Pizzeria Al Maccaroni, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

we always try to give our best and to stand out from the crowd.
Thanks for the review, greetings.

Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit på Maccaroni två gånger, som par och tillsammans med vänner. Inget fel på maten, men servicen är inte bra. När vi var två fick vi vänta länge innan vi fick beställa. Vi fick vinet men inte vattnet vi beställde. Det fick vi påminna om. När vi var fyra fick vi inte maten samtidigt. Vi konstaterade att det var så vid fler bord. Det är inte trevligt att en del har ätit färdigt innan andra får in sin mat.

Tack Barbro L
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Pizzeria Al Maccaroni, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

He is absolutely right. We are taking steps to make this thing no longer happen. we are sorry for the incident
Regards

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, proffsig personal, riktiga vedugnsgräddade pizzor. Rekomenderas! Bra prisnivå! Fin uteservering, rent och fräscht fin inredning!

Tack Majorsgatan
Your_Temptation, Responsabile relazioni pubbliche på Ristorante Pizzeria Al Maccaroni, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2018

Thanks. We are happy to read these words.
See you soon
Regards

Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Bästa läge vid strandpromenaden. Kan upplevas som stökigt när det är mycket folk. Vi har ätit pasta flera gånger och det har alltid varit bra. Andra rätter har vi ingen uppfattning om.

Tack Ola Ö

Thanks for your review.
We are Alway happy to give a good service and food.

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzeria Al Maccaroni tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt Ristorante Pizzeria Al Maccaroni? Berätta vad du tyckte!