“Rekommenderas - ingen turistfälla”
Omdöme om Taberna Chica

Taberna Chica
Boka bord
ons 5/8
20:00
Rankad som nr 94 av 1 523 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Överraska oss med verkligen vällagat och gott! Roliga alternativ på menyn och riktigt osv fräscht. Min Risotto Negro gav mig svarta tänder men riktigt god.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Christer S

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Ett absolut favoritställe i Las Palmas. Bästa läge på Las Canteras, Las Palmas fantastiska strandpromenad. Favoriten är räkor med vitlök och padrones. Service utöver det vanliga.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ThomasS26
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Nyårsafton på Taberna Chica över förväntan. Oftast är nyårssupé dyrt och halvdant, men här var det dyrt och gott. Mycket bättre än nyårsafton för tre år sedan på restaurangen bredvid.

Datum för besöket: december 2019
Tack thomasrX1717XM
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt vällagad och god mat, fin miljö och underbar personal. Bättre service kan man inte få. Min favoritrestaurang under veckan.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack 721kerstinc
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Taberna Chica blev vår favorit bland många restauranger längs Las Canteras. Bra läge nära vattnet var en stark orsak men också ett bra bemötande och helt ok mat. Framsteg sedan föregående besök för ett år sedan. Riktigt gott vin och goda drinkar.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Björn G

Resenärer som tittade på Taberna Chica tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt Taberna Chica? Berätta vad du tyckte!