“Funktionell lägenhet med närhet till både strand ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Hannele P
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Funktionell lägenhet med närhet till både strand och stad.”
Omdömet skrevs 6 januari 2016 för en vistelse i december 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Två minuter till stranden och samtidigt mitt i stan – bättre kan det knappast bli lägesmässigt. Lägenheten på fjärde våningen (hiss finns) var tillräckligt stor för mig och min särbo under våra två veckor. Sköna sängar och pentrykök med tillräcklig utrustning till att laga frukost och enklare måltider. Gott om skåp och lådor för kläder mm. Mycket bra wifi. Väldigt trång duschkabin var enda minusposten, men det fungerar för den som inte är alltför storvuxen.
Isabel var toppen att ha att göra med. Vänligt sinnad och snabb att svara på mailen. Min sambo, som kom några dagar före mig, togs emot av en trevlig städerska - som dock inte kunde någon engelska. Löste sig det också.
Summa summarum: en trevlig och bekväm vistelse. Kan tänka mig att bo där igen!

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Läget
Gillade minst: Trång duschkabin
Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 27 2016
Dear Mrs. P,
We thank you for your kind valuation and look forward to welcome you soon.
Kindest regards from Gran Canaria.
jsolecia
Omdömet skrevs 15 oktober 2016 för en vistelse i september 2016

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: centrico y limpieza
Gillade minst: el calor
Resegrupp: Con mi pareja
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 16 2016
Estimado J. gracias por su valoración, estaremos encantados de recibirle nuevamente. Saludos desde Gran Canaria.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera