“Apartamento en Las Canteras ideal para dos ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
68 omdömen
15 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 35 hjälpsamhetsröster
“Fin lägenhet, omöjligt läge”
Omdömet skrevs 23 november 2016 för en vistelse i oktober 2016

Nyrenoverad, jättefin lägenhet 2 min från stranden. Bra om man tycker om avgaser, oljud och skugga. Lägenheten har alla bekvämligheter. Ligger nära stranden och saluhallen, Marcado del puerto. Men - varje morgon kommer leveranser till butiker, restauranger och hotell till gatan nedanför. Hela lägenheten fylls av avgaser om du öppnar balkongdörren, men det kan du inte göra för då går det inte att prata med varandra pga oljudet. Balkongen vetter dessutom mot norr, så glöm sol, någonsin. På gatan (som är en gågata!) finns en dykskola, som fyller luft i sina tuber, ett ständigt brummande. Vinkelrätt mot gågatan går en av de mest trafikerade genomfartslederna och alldeles där ett trafikljus, som gör att alla bilar gasar när det blir grönt. Åt andra sidan ett fönster i sovrummet ( ingen AC), som vetter mot en sopsorteringsstation, som töms ca 06.00 på morgonen, samtidigt som sopbilen och gatusopbilen kör på gågatan. För ca 90 €/natt förväntar man sig bättre.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Gillade mest: Det var rent och fräscht.
Gillade minst: Läget
Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Lola G
Spanien
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 19 april 2017 för en vistelse i december 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera