Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Perfekt läge. Centralt till såväl busstation som strand. Rummet funktionsduglig, stor duch, skön dubbelsäng. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Frukost som köps till är dock sparsam. Rekommenderas verkligen! Dagsutflykt till playa del Ingles. Tar 1 h med buss och kostar 12 € tur o retur.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Erika P
Joana L, Director Comercial på Bed&Chic Las Palmas, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2016

Dear Erika,
I was so delighted to see that you had a faultless stay at the BedandChic Hotel. Thank you very much for your recommendation and words of praise.

It is very rewarding to see that you felt absolutely pleased with our caring and multilingual staff, as well as with your room, among other things. We take great care of every small detail and make use of the highest quality products.
I appreciate that you have also mentioned the things that you did enjoy, like our location right at Santa Catalina Park and at the main bus station.
We are already very much looking forward to welcoming you back to your home away from home next year.
Warm regards from the entire team,

Omdömet skrevs 24 maj 2016

Fantastisk bra planlösning på rummet och härligt badrum med dusch. Kunnig serviceminded personal som var duktig på engelska. Nära till allt och tyst och lugnt fast detta ligger precis vid Santa Catalina parken. Härlig takterrass med bra bar.

Rumstips: Rummet hade ingen balkong men saknade egentligen inte det, tyst och lugnt på rummet.
Datum för vistelsen: april 2016
Tack marlene518
Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Litet nyrenoverat hotell vid ett charmigt livfullt torg. Fantastiskt sköna sängar, rent o fint badrum. Rummen är väldigt små men har utmärkt utrustning med hårfön o prisvärd minibar. Frukost ingick inte men var prisvärd, dock var servicen på serveringen rätt långsam men vi flaxade med armarna. Väldigt många trevliga restauranger o barer i närheten. Här bor vi gärna igen!

Tack Petsve10
Omdömet skrevs 6 mars 2016 från mobil enhet

Hotellet med tillhörande bar/restaurang i bottenplan bygger på ett genomtänkt koncept, inget de tänkt ut en tisdagkväll över ett par glas. Me like!

Rummen nya moderna och välinreda om än toaletten låg en halv meter från den ena sängsidan (och endast enkel skjutdörr emellan). Sen till ljudisoleringen mellan rummen, kastrof, men kan man leva med det och ett par öronproppar vid behov så. Städningen behöver och fixas till ett pinnhål upp.

Frukosten ingår inte men kostar från typ €4 till €8 beroende vad men vill på menyn (ingen buffe). Gott enkelt och hyfsat prisvärt.

Läget i Las Palmas "nyare" del var kanon, många restauranger i närheten, betydligt färre dock om man ställer lite krav. Allende Porto och Kitchen Lovers i närheten rekommenderas.

Tack JohanssB
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Vi bodde på 3 vån med en stor terass som vi utnyttjade. Rummet stort o luftigt. Trendigt inga gömda garderobe. Bra kylskåp, bra sängar o bra dusch kunde vart mer fräs i duschen.reception var väldigt smart planerad o personalen så hjälpsamma.

Rumstips: Rum på vån 3 har terass.....
Tack helene o