“Middag ”

Rankad som nr 21 av 1 565 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Kök: Café, Vinbar
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Utmärkta vällagade tapas med goda viner. Låt inte den spartanska lokalen avskräcka er. Personalen trevlig och uppmärksam.

Datum för besöket: november 2018
Tack lennartthor

Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Mycket härlig restaurang, fantastisk personal, jättegod mat, magnifika drinkar, gå hit och njut av allt dom har.

Datum för besöket: februari 2018
Tack thomasgN344IJ
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Vi sökte efter ett ställe här på Tripadvisor. Rekommenderar detta ställe starkt. Ägarinnans förfäder hade rötter från Sydamerika och tog inspiration därifrån i sin matlagning. Mysig, mindre ställe men genuint trevlig personal. Vi kommer nog göra ett till besök här innan vår semestervecka är slut.

Datum för besöket: december 2017
Tack Tina-sthlm
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Trevligt litet tapasställe med grym service.

Maten var bra men kvinnan som jobbade där var bättre. Trevlig, intresserad och skräddarsydde en meny åt oss så vi fick testa många rätter till ett bra pris.

Datum för besöket: november 2017
Tack Forevermagie
Omdömet skrevs 26 november 2015

På en liten tvärgata till strandpromenaden vid Las Canteras, nästan vid den norra änden, ligger relativt nyöppnade La Perpleja. Ser inte mycket ut för världen, liten bar med matplatser inne och några bord med parasoller ute. Men vilken mat! Vilka drinkar! Vilket vänligt pris! Vilka rara och serviceinriktade ägare. Jättegoda tapas, prova dagens fisk. Inte så många att välja på, men bra och billiga viner och en chokladmousse to die for.

Datum för besöket: november 2015
Tack Pjesen

Resenärer som tittade på La Perpleja tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt La Perpleja? Berätta vad du tyckte!