Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Personalen på hotellet var väldigt trevliga. Frukosten var bra, även om det kanske fanns lite väl lite att välja bland. Men det vi åt var gott!

Stenhårda sängar, men har förstått att det kanske hör till Gran Canaria så det hade nog inte varit bättre någon annanstans.

Fint rum. Bra med garderober. Bra AC. Bra badrum.

Bra läge, bara några 50-100 m till havet och strandpromenaden.

Allt som allt, helt klart värt pengarna.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anna K
Omdömet skrevs 8 september 2017

Kunde knappast vara bättre. Var där i dec- 16. Enda negativa är bemötandet i receptionen när jag anlände samt en snorkig otrevlig yngre manlig kypare. Annars fantastisk personal, suveränt bemötande, bra bekvämt rum Handikappvänligt nästan överallt- jag har rollator. Trevlig terrass utanför baren. Bra pool. Vattnet kunde vara lite varmare dock. Billigt supergott fika i baren i Vinterträdgårdensom är väldigt vacker. Centralt. Maten ganska bra, mycket frukt o grönsaker- jag hade helpension och återvänder med glädje till detta hotell i januari -18.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack IngerM113
Omdömet skrevs 7 mars 2017

Ett trevligt hotell med pool på taket. Bra frukost med mycket att välja på. Wifi fungerade väldigt bra över hela hotellet. Väldigt nära till strandpromenaden och stranden och köpcentrum. Personalen var väldig trevlig och hjälpsamma. Det enda negativa var sängarna som var väldigt hårda.

Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack ted910
Omdömet skrevs 22 februari 2017

Hotellets WiFi under all kritik fungeradekvat dåligt under hela vår vistelse. Personalen var ok o det lyfter omdömet något. Städningen var sådär man glömde lägga in nya handdukar eller mattan på duschgel ett, kantstött porslin som ibland inte var rena. Mycket lyhörda rum.

Rumstips: Välj inte detta hotell om ni vill ha ett bra rum.
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack KjellH108
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Det var .god service och bra läge, fina rum. Trevlig personal .det blev en lagom promenad till köpcentrum och en fin strandpromenad som är 4 kilometer lång.
Vädret i december var utmärkt bra. Vill man bada i havet så är det skönt att torka i solen Vi har varit i Las Palmas i flera år under några december veckor..

Datum för vistelsen: december 2016
Tack MonicaH2673