“Bästa middagen någonsin!!”

Kök: Argentinskt, Grill
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Har varit här förut så visste att det är en bra restaurang.
Förrätt, ost och serranoskinka, där skinkan skars upp vid bordet. Ytterst noggrant och om någon skiva inte var perfekt så serverades den inte.
Huvudrätt. Kött. Istället för att titta i menyn så visades alla olika köttbitar upp vid bordet med förslag på hur dessa skulle tillagas. Vi valde oxfilé för 2 som förgrillas i köket och sedan grillas färdigt vid bordet på en bordsgrill.
Efterrätt. Valde en från Peru. Glass dränkt i en fantastisk chokladsås.
Bästa middag jag någonsin ätit!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Robert S
ElChurrascoRest, Director de Relaciones con Clientes på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Vielen Dank für Ihre Kommentare, Robert! Wir sind froh,dass es Ihnen gefallen hat. Gruße

Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Maten var helt fantastisk, personalen väldigt snabb (tog inte ens en minut innan en ny dricka stod på bordet) och stämningen väldigt lugn. Jag och sambon åt trerättersmiddag och blev så mätta att vi fick vagga därifrån, och det här för under 90 euro.

Personalen var trevlig och kunnig. Dom visade upp kötten innan vi beställde och berättade lite om dom. Deras engelska var aningen knackig till och från; det lät som dom svarade på spanska när vi talade engelska, men det var trots det inga konstigheter att förstå varandra.

Helt klart värt ett besök!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Emil B
ElChurrascoRest, Director de Relaciones con Clientes på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Vielen Dank für Ihre Kommentare, Emil! Wir sind froh, dass es Ihnen gefallen hat. Grüße

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En trevlig och fin restaurang som serverade ett väldigt fint och gott kött. Vi åt först två förrätter, Gambas i vitlök och olja som tillagats och serverades varm. Mycket gott. Efter det åt alla fyra oxfilé som först grillades snabbt för att få yta sedan skars den i fina skivor och vi fick själva steka på ett fat med kol under vid bordet. Till detta tog vi ett prisvärt vin. Detta till en rimlig kostnad på fyra som landade på ca 1200 SEK. Det var värt priset om man en kväll vill uppleva detta. Kan rekommendera restaurangen. Mycket fin service. Boka bord.

Datum för besöket: april 2018
1  Tack Bluefine
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear Bluefine

Thanks you for sharing your experience. We have carefully read your comment and we´re glad to know that you had a good time with us.

Comments like this help us to keep working hard to reach a customer´s expectative.

We hope to welcome you again in our restaurant soon.

Kind regards.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Gott grillat kött och god chorizo med argentinskt stuk. Har ätit här flera gånger genom åren och aldrig blivit besviken.Miljön är klassisk och personalen ytterst vänlig och proffsig.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack 229mariek
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Dear Marie K

Thanks for your kindly comments-

It´s always pleasure to read comments so positive about our restaurant.

We hope to see you soon in our installation.

Best regards

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

El churrasco är en restaurangkedja mest känd för sina goda kötträtter. Kedjan importerar sitt kött från egna gårdar i Sydamerika. Helgkvällar är det god idé att boka i förväg. Kan lätt mäta sig med AGs i Stockholm tex.

Datum för besöket: mars 2018
Tack RentRobertsplace
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Dear RentRobertsplace.

Thanks for your kindly comments.

It´s always a pleasure to receive comments so positive about our restaurant and our team.

We hope to see you soon in our installation.

Kind regards

Resenärer som tittade på El Churrasco Restaurante Grill tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt El Churrasco Restaurante Grill? Berätta vad du tyckte!