“Väldigt fint kött”

Kök: Argentinskt, Grill
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En trevlig och fin restaurang som serverade ett väldigt fint och gott kött. Vi åt först två förrätter, Gambas i vitlök och olja som tillagats och serverades varm. Mycket gott. Efter det åt alla fyra oxfilé som först grillades snabbt för att få yta sedan skars den i fina skivor och vi fick själva steka på ett fat med kol under vid bordet. Till detta tog vi ett prisvärt vin. Detta till en rimlig kostnad på fyra som landade på ca 1200 SEK. Det var värt priset om man en kväll vill uppleva detta. Kan rekommendera restaurangen. Mycket fin service. Boka bord.

1  Tack Bluefine
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear Bluefine

Thanks you for sharing your experience. We have carefully read your comment and we´re glad to know that you had a good time with us.

Comments like this help us to keep working hard to reach a customer´s expectative.

We hope to welcome you again in our restaurant soon.

Kind regards.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Gott grillat kött och god chorizo med argentinskt stuk. Har ätit här flera gånger genom åren och aldrig blivit besviken.Miljön är klassisk och personalen ytterst vänlig och proffsig.

Tack Marie K
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Dear Marie K

Thanks for your kindly comments-

It´s always pleasure to read comments so positive about our restaurant.

We hope to see you soon in our installation.

Best regards

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

El churrasco är en restaurangkedja mest känd för sina goda kötträtter. Kedjan importerar sitt kött från egna gårdar i Sydamerika. Helgkvällar är det god idé att boka i förväg. Kan lätt mäta sig med AGs i Stockholm tex.

Tack RentRobertsplace
ElChurrascoRest, social på El Churrasco Restaurante Grill, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Dear RentRobertsplace.

Thanks for your kindly comments.

It´s always a pleasure to receive comments so positive about our restaurant and our team.

We hope to see you soon in our installation.

Kind regards

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Mycket gott kött, men av servicen har vi mer att önska, eller om man vill vara snäll kan man säga att de trots den rutinerade medarbetarstaben har stor utvecklingspotential. Varför försökte de tex inte informera och sälja mer tillbehör till köttet? Om inte vi hade läst menyn från A-Ö hade vi inte fattat att rätten innebar endast kött+potatis och således missat att beställa grönsaker etc.
Gott vin

Tack Trosabo71
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Verkade som en seriös resturang, jäkligt noga med att visa köttbitar vid bordet men utan en förklaring. Vi beställde vårt kött medium well, komut rått. Efter en sväng i salamandern så komdet ut igen trots att kyparen sagt att " we make a new" . Servicen var på absolut topp till du beställt, sedan var all prsonal upptagen på annat håll.
Medioker mat köttet OK. ,,,,fake hak. Vi tröttnade på att vänta på att få notan och gick till baren för att betala. Ett wanna be ,,,

Tack pem98

Resenärer som tittade på El Churrasco Restaurante Grill tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt El Churrasco Restaurante Grill? Berätta vad du tyckte!