Omdömet skrevs 12 augusti 2018

Trevlig personal, och bra service allt ifrån receptionen, restaurangen, städet och barserveringen.
Rum/badrum fräscht och fint med utmärkta sängar.
Toppenläge på Las Canteras stranden med reserverade solsängar för hotellets gäster.
Spa avdelningen håller inte samma klass som resten av hotellet, ganska liten och dålig tillgänglighet på vissa ”stationer”. Utmärkt frukost med föredömlig service. Middagsbuffén har bra variation på utbudet då det alltid finns något som smakar lite extra gott.
Takpoolen är utmärkt men trångt för solsängarna och vissa markeras i flera timmar utan att någon ligger där.
Baren i anslutning till restaurangen är bra men ett minus för folk som sitter och röker. Hotellet ska vara rökfritt även där. En annan märklig sak var att närbild passerade de rum som låg vid utgången till hissen på 5:e våningen så luktade det alltid rök där.

1  Tack raymond1912
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Vi blev mycket fint mottagna och fick massage tillsammans vilket vi uppskattade. Ligger centralt vid stråket vid Las Canteras och lätt att få tider som passar. Vi rekommenderar det verkligen om man vill ha avslappningsmassage.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Marre62
Omdömet skrevs 30 maj 2018

Bara bra at säga om hotellet. Rent o frascht med proffsig service. En härlig frukost erbjuds med precis allt. Provade massage tjänsten ( rimligt pris! ) ett par gånger och det hjälpte iscias besväret väldigt mycket. Tvärs över gå-gatan låg stranden med kompl. solstolar. Detta varvade vi med hotelets tak-pool med bar anknyten. Njöt i fulla drag en hel vecka på Reina Isabel. Det blir inte sista gången.

Tack Helene B
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Om man inte vill så behöver man inte lämna hotellet då allt finns. Pool med bar på taket. Fantastisk DryMartini! Gym och SPA. Flera restauranger. Fantastisk och mycket hjälpsam personal. Mycket bra frukost buffé.

Tack Robert S
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. Centralt läge nära till allt. All personal är väldigt trevliga och hjälpsamma
Härlig pool på taket med solsängar och en trappa upp finns ett gym med spa. Solsängar på stranden 10 meter från utgången. Handikappanpassat med ramper till strandpromenad.
Rummen är ganska små men trevliga, rena och tysta. Trevliga balkonger mot gatan har sol nästan hela dagen. När man stängt balkongdörren störs man inte av trafiken utanför. Frukost och middagsbuffe är mycket variationsrik och god. Vill man inte stå i kö för att få bord till frukosten ska man äta innan kl. 09,00. Middagsbuffen serveras mellan kl. 18,30-21,30 man kan komma när man vill och man kan spara vinet till nästa kväll eller ta med vinet till terassen utanför

Datum för vistelsen: mars 2018
3  Tack 140birgitta