Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Läget jättebra centralt nära Las Canteras. Hotellet är väldigt slitet. Rummet vi fick hade fönster ut mot en två gånger två meter innergård. Alltså noll utsikt. Personalen erbjöd oss att få byta nästa dag men vi skulle bara bo två dagar så struntade i det. Fräscht badrum men i rummet var det väldigt ostädat. Till och med en smutsig tavla ovanför sängen. Alltså matsmutsig...
Knapp tvåa och inte värt pengarna i mina ögon.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack niclas_c1
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Läget bra men trista rum med tråkig utsikt. Plus soltak, utsikt från frukostrestaurang och bra wifi. Ojämn service, inga tips på restauranger bla, städning slarvig och hotellet ger ett nergånget intryck. Lösa golvplattor, skruttig hiss, baren (?) vid entren avstängd mm Absolut inte fyra stjörnor - 2,5. Högt pris för kvaliteten.

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack Aggemagge
Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Stort behov av renovering. Max 2 poäng. Bra frukost och ok restaurang
men resten uselt! Fyra stjärnor är ren bluff! Ett halvsunkigt hotell.
Hela Gran Canaria behöver en rejäl makeover för att tilltala yngre resenärer.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack naffats
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Superb buffe-frukost o.buffe-middag....stort urval o.gott. Rummet lite gammalmodigt men välstädat varje dag....sköna sängar. Trevlig takpool med solplatser....fläktar skönt då temperaturen stiger under dagens lopp.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack monicabjornvik57
Omdömet skrevs 20 april 2017

Hotellet är slitet och lyhört men läget är kanon. Nära havet där solstolarna bara kostade 25 kr och promenadavstånd till gym och köpcentrum med Zara och Primemark=) Det fanns gott om lediga stolar vid poolen när vi var där. Bra frukost och trevligt med en flaska vin och frukt på rummet. Sängarna var ok, dåliga kuddar dock. Bra WI-Fi. Vi hade en härlig semester och klimatet var toppen. Vi åt god mat på restaurangerna i närheten av hotellet=)

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Annso71