Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Fanns det som behövdes. Bra frukost, fina allmänytor, rätt ok bar. Men fruktansvärt kallt i poolen! Det drar ner betyget ett hack tyvärr. Långt ifrån 5 stjärnigt. Då krävs det mycket jobb. Jobbigt ljud i frukostmatsalen, som tur är går det att sitta ute. Läget är helt perfekt dock. Värt mycket. Sköna, stora sängar.

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack Sandra N
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Hotell Cristina är ett mycket fräscht och fint hotell med mycket bra service, vi fick aldrig höra nej eller det går inte, ALLTID SUPERTREVLIG personal som fixa det mesta. Vi bodde på våning 5 med havsutsikt, rymligt stor rum, med en dubble säng (nästan som en Tempur madrass) väldig skön säng. Super trevlig när man sover man kan höra och se havet, Underbart!
Vi saknade bara en sak i rummet, en kaffemaskin i rummet eller en vattenkokare.
Poolområdet var väldigt fint och bra, men ett litet minus för en svinkall pool. EN utmärkt FRUKOST, finns allt möjligt mycket variation. Bra matsal!
Hotellet läge vid las Canterasstranden, stranden är en dröm! Klockan tre på natten man se hur städar och desinficerar hela området, OTROLIGA petiga de är! Super fräsch och fin strand!
Många olika restauranger i närheten, maten är si och så, satsa på att beställa "Tapas" istället billigt och olika variationen. Prova på frozen yogurt med våfel och mango, nedanför hotellet det är bara hmmmmm.

Rumstips: Havsutsikt!
Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Macon189821
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hotell Cristina är ett mycket fräscht och bra hotell med jättebra läge vid las Canterasstranden. Vi hade ett nyrenoverat rymligt rum på våning 10 med utsikt mot hamnen. Kan tänka mej att rummen längre ner störs av trafiken. Frukosten var riktigt bra med bl a färskpressad juice. Snabb och bra service.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack ingegerder
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Läget är oslagbart alldeles intill Las Canteras. Det rum vi hade behöver renoveras. Det var vattenläcka och mögellukt i korridoren. Mycket lyhört, vi hörde vad grannarna sa, snarkningar på natten och toalettbesök. De allmänna ytorna är fina och serviceinriktad personal. Frukostbuffén är riktigt bra.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack barbrol770
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Vill man höra och se havet, ja då ska man välja det här hotellet. Vi valde att bo här för andra gången: rum med havsutsikt.
Servicenivån var bra vid vår förra vistelse men det kändes att de "skruvat upp" nivån ytterligare, tänker främst på receptionen.
Återigen levde hotellet upp till våra förväntningar.

Rumstips: Ta en promenad till stranden Confital, endast 15 - 20 minuters promenad från hotellet, fantastiskt.
Datum för vistelsen: december 2017
Tack mariejarvinen