Omdömet skrevs 11 mars 2018

Hotell Cristina är ett mycket fräscht och fint hotell med mycket bra service, vi fick aldrig höra nej eller det går inte, ALLTID SUPERTREVLIG personal som fixa det mesta. Vi bodde på våning 5 med havsutsikt, rymligt stor rum, med en dubble säng (nästan som en Tempur madrass) väldig skön säng. Super trevlig när man sover man kan höra och se havet, Underbart!
Vi saknade bara en sak i rummet, en kaffemaskin i rummet eller en vattenkokare.
Poolområdet var väldigt fint och bra, men ett litet minus för en svinkall pool. EN utmärkt FRUKOST, finns allt möjligt mycket variation. Bra matsal!
Hotellet läge vid las Canterasstranden, stranden är en dröm! Klockan tre på natten man se hur städar och desinficerar hela området, OTROLIGA petiga de är! Super fräsch och fin strand!
Många olika restauranger i närheten, maten är si och så, satsa på att beställa "Tapas" istället billigt och olika variationen. Prova på frozen yogurt med våfel och mango, nedanför hotellet det är bara hmmmmm.

Tips för att välja rum: Havsutsikt!
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Macon189821
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hotell Cristina är ett mycket fräscht och bra hotell med jättebra läge vid las Canterasstranden. Vi hade ett nyrenoverat rymligt rum på våning 10 med utsikt mot hamnen. Kan tänka mej att rummen längre ner störs av trafiken. Frukosten var riktigt bra med bl a färskpressad juice. Snabb och bra service.

Bodde här: februari 2018
Tack ingegerder
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Läget är oslagbart alldeles intill Las Canteras. Det rum vi hade behöver renoveras. Det var vattenläcka och mögellukt i korridoren. Mycket lyhört, vi hörde vad grannarna sa, snarkningar på natten och toalettbesök. De allmänna ytorna är fina och serviceinriktad personal. Frukostbuffén är riktigt bra.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack barbrol770
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Vill man höra och se havet, ja då ska man välja det här hotellet. Vi valde att bo här för andra gången: rum med havsutsikt.
Servicenivån var bra vid vår förra vistelse men det kändes att de "skruvat upp" nivån ytterligare, tänker främst på receptionen.
Återigen levde hotellet upp till våra förväntningar.

Tips för att välja rum: Ta en promenad till stranden Confital, endast 15 - 20 minuters promenad från hotellet, fantastiskt.
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack mariejarvinen
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Stort och rejält hotel vid bästa delen av Las Canteras i Las Palmas. Bra rum, bra städning och bra frukost ! Allt fungerar 24/7. Skulle givit 5 poäng om hissarna inte varit så knepiga. Vi rekommenderar detta hotell !!

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt men tänk på vågbruset !
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack jan a