“Stor lägenhet med sol på balkongen hela dagen ...”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Atico Las Canteras

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Umeå, Sverige
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Stor lägenhet med sol på balkongen hela dagen nära stranden.”
Omdömet skrevs 6 april 2019 för en vistelse i mars 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Detta är en stor lägenhet ca 150m ifrån Las canteras stranden. Vi var 6st vuxna som bodde där i en vecka och vi hade det väldigt bra. Den har tre sovrum som är lite ifrån varandra, två toaletter, ett litet kök en liten hall och ett stort vardagsrum med matplats och soffa och tv. Vardagsrummet är så stort att vi tog och flyttade in en extra soffa som stod i hallen så att vi fick mera sittplatser runt soffbordet.
Balkongen är stor och har gott om plats för bord och 6 stolar och har sol hela dagen, en markis finns för att dämpa solen lite. Vi blev mötta av värden Carlos som är väldigt trevlig, han visade lägenheten och förklarade lite om området. Lägenheten ligger på 7våningen, hissen tar 6st, vägen utanför är ganska trafikerad dagtid men man blir inte störd av ljudet. Det finns en hel del restauranger och caféer alldeles nära, mercadon med sina små affärer och barer är bara snett över gatan 100m bort.
Vi kommer absolut att boka denna lägenhet igen om vi behöver en stor lägenhet.

Datum för vistelsen: mars 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera