“Trevlig miljö....mycket god mat....Vi åt entrecote med kanarisk potatis....fantastiska mojosåser till.”
Omdöme om El Novillo Precoz

El Novillo Precoz
Rankad som nr 22 av 1 340 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs mars 26 2017

Det bästa matstället under våra tre veckor i Las Palmas. Det rekommenderade vinet,som inte var det dyraste var också det bästa vi drack under hela vår vistelse.

1  Tack Monica R

Omdömet skrevs februari 17 2017 från mobil enhet

Hör måste du boka bord, alltid fullt av en salig blandning av spanjorer och turister. Finns bara 12 bord.?Kypare spexar med dig och köksmästaren är mycket seriös i ditt val av kött. Annorlunda design i lokalen. Toan är ok.

Tack Nina F
Omdömet skrevs december 29 2016

Boka i förväg annars är det stor risk att du blir utan bord. Det går dock att chansa genom att vara på plats i god tid före kl 20 då krogen öppnar för kvällen. Vi hade tur och fick det enda obokade bordet.
Kött dominerar menyn, och det är ett utmärkt kött som serveras av den omtänksamma och trevliga personalen. Kocken tar själv hand om matbeställningarna vid borden.
Lokalen är trång men mysigt familjär.

Tack Eskil J
Omdömet skrevs november 16 2016 från mobil enhet

Enkelt tillagat underbart kött. Efterrätten himmelsk. Underbar stämning. Fick en tår i ögat av magin. Mer än nöjd

Tack CatherineSweden
Omdömet skrevs november 15 2016

Vi besökte denna restaurang med höga förväntningar på köttkvalitet och tillagning. Restaurangen var trång och låg avsides.Vi bokade i förväg vilket var helt nödvändigt då det var kö utanför restaurangen. Ryktet sa att detta var önsbästa köttkrog. Men så var det inte. Medium rare uppfattar jag som ett internationellt mått men här funkar det inte. Fick in en rejäl köttbit som var rare - riktigt rare och helt utan finess. Letade förtvivlat efter tillbehör, men nix. Många gäster var klart besvikna. Lite tråkigt att notan var felaktigt adderad, troligen en tillfällighet.

Tack Björn G

Resenärer som tittade på El Novillo Precoz tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt El Novillo Precoz? Berätta vad du tyckte!