“Bra kött, men annars mer att önska ”
Omdöme om El Novillo Precoz

El Novillo Precoz
Rankad som nr 24 av 1 341 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs februari 6 2016 från mobil enhet

Köttet är verkligen jättefint, men till det får du beställa till potatis, grillade grönsaker och det saknar verkligen stil och finess. Restaurangen har verkligen gjort sitt och är sliten. Ägarna lever lite på gamla meriter och skulle behöva uppdatera.

1  Tack Åsa P

Omdömet skrevs januari 4 2016 från mobil enhet

En av de bästa köttrestaurangerna jag har varit på! Dessutom till ett väldigt bra pris,
är ni i Las Palmas åk hit och ät ni kommer ej bli besvikna.

Tack PZigante
Omdömet skrevs december 13 2015

Utmärkt mat, underbart kött, trevlig betjäning. Enkelt men trevligt, Vi åt kött, sallad och drack en flaska vin vilket kostande 68 EUR. Mkt prisvärt. Lite svårt att hitta stället dock.

Tack Skepparkroken
Omdömet skrevs oktober 18 2015

Traditionelt grillat kött från Uruguay. Smakar som det skall. Restaurangen är liten och trång och populär så att boka bord är ett måste.

Tack Tomasz M
Omdömet skrevs juli 19 2015 från mobil enhet

Kul, genuin och speciell miljö. Mycket bra kött. Men nu är det 2015 och då håller det inte med ett grillat köttstycke peppar och salt och pommes frites gjorda i gammal olja. Det behövs mera finess för att man ska vilja återvända en andra gång.

2  Tack Jan B

Resenärer som tittade på El Novillo Precoz tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt El Novillo Precoz? Berätta vad du tyckte!