“Fantastiskt trevligt och gott”
Omdöme om Tabla Caliente

Tabla Caliente
Rankad som nr 8 av 1 494 Restauranger i Las Palmas, Kanarieöarna
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Denna lilla restaurang måste ni prova. Maria som äger restaurangen talar svenska och flamberar kött, efterrätter och serverar. En mycket trevlig kväll hade vi här och vi var så nöjda med maten, vinet och de flamberade jordgubbarna med tillhörande dryck. Vill man äta gott och vällagat med kärlek ska man besöka denna restaurang. Vi var här två gånger samma vecka och lika nöjda båda gångerna. Absolut värt ett besök. Boka bord.

Tack Bluefine

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Hittade denna oansenliga restaurang via tripadvisor. Restaurangen ligger i närheten av Las Canteras, här finns ingen uteservering utan man får gå in och sätta sig, maten var fantastiskt, servitören var språkbegåvad och serviceminded. Det mesta av maten flamberades ute vid borden, vi återvänder gärna hit.

Tack Ralph K
Omdömet skrevs 25 januari 2018

Maria och hennes pappa Manuel gör ditt besök på Tabla Caliente till en riktig höjdare. Med hjälp av Roberto i köket slår dom de flesta restauranger i Las Palmas med råge, både när det gäller maten och det vänliga och trevliga bemötandet. Det mesta vi ätit smakar suveränt, men min favorit är nog ändå den flamberade pepparbiffen. Har tappat räkningen på hur många jag ätit...
Fem getingar som vi sa på min gamla arbetsplats.

Tack yngvex
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig familjekrog. Språkkunnig personal. Gillar att flambera kött.
Prisläge medel för att vara nära Los Canteras.

Tack Ola Ö
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Återvänder hit varje år i december. Här känner vi oss alltid välkomna och det är ett sant nöje att titta på när maten flamberas. Nu är det dottern som övertagit restaurangen och hon är lika bra kock som sin far. Det rekommenderade vinet smakade utmärkt. Råbiffen som två i sällskapet åt var mycket god. Vi kommer tillbaka.

Tack Karin G

Resenärer som tittade på Tabla Caliente tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt Tabla Caliente? Berätta vad du tyckte!