“Härligt läge”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

13 omdömen
4 omdömen om hotell
“Härligt läge”
Omdömet skrevs 29 mars 2017 för en vistelse i mars 2017

Lugnt och tryggt semesterområde, men för den som önskar kunna gå ut och äta " om knuten" så finns endast en resturang i området. Oländigt att promenera till närmsta större ort. Bil eller taxi gäller.
Bungalown , bra disponerad och ok utrustad. I två av tre sovrum madrasser med någon typ av fjädring, det tredje med vanlig hård kallskuren skummadrass.
Bungalown trevlig och personlig med både böcker i bokhyllan och personliga tavlor och allehanda skepp i vardsgsrummet.
Tyvärr en del uppenbara fuktskador på undervåningen med påmålade färglager nertill längsta väggarna. Inget för den som är mögelallergiker. Viss badhuslukt.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 30 2017
Dear Guest,

First of all, we kindly ask you to allow us to provide you with an english reply.

Many thanks for your kind review. Your feedback is much appreciated since you are giving our company the chance to improve our service.

We would like to inform you that we have forwarded all details to the person responsible in order to check the above-mentioned issues and make the future guests´ stay more pleasant and enjoyable.

Once again, thanks for staying with us, and definitely, we will be more than pleased to welcome you again as our guest.

You know we are always here for you, so, if there is anything we could help you with, please do not hesitate to contact us.

Kind Regards,

Team Members - Villa Gran Canaria
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera