“Dålig service och dålig mat”

Grand' Italia - Boulevard El Faro
Rankad som nr 583 av 3 663 Restauranger i Gran Canaria
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Beställde en sallad, bytte ut skinka mot räkor. På den svenska översatta menyn stod det nylagade champinjoner. När salladen kom in var det en halv torr champinjon på tallriken och fem totalt smaklösa räkor. Kyparen kom och frågade om det smakade bra, jag svarade då nej. Jag förklarade varför och påpekade att jag trodde räkorna skulle vara tillagade då det står i menyn nylagade. Han skulle gå och prata med en annan i personalen som pratade svenska. Vi såg när han gjorde det och den personen tittade bara på oss men brydde sig inte om det. Vi blev totalt nonchalerade. Skulle inte rekommendera den restaurangen till någon och kommer aldrig mer gå dit!! Till förrätt beställde vi även vitlöksbröd, men vitlöken måste dem glömt. Smakade bara bröd

Tack ann67osterberg

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Alltid vällagad mat, tyvärr tenderar servicen bli sämre och sämre , nonchalant attityd, dåliga på att se matgästen ifall man önskar beställa något.
Maten förtjänar bättre personal och service

Tack Thomas T
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Besökte dem ett par gånger i mindre sällskap och var nöjda med både mat och service men när vi ville boka för större sällskap hänvisade de till annan restaurang som visade sig vara betydligt sämre.

Tack Johan S
Omdömet skrevs 28 februari 2018

God pizza och bra service på denna restaurang som ligger perfekt nere vid havet, vi var etts stort sällskap och allt va superbra!

Tack gstar5711
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Restaurangen har ett bra läge och maten är ok och det är alltid mycket folk. Den stora nackdelen är nonchalant och otrevlig personal. Borden står tätt för att man ska kunna tränga in maximalt med gäster. Pizzorna serva ljumma. Välj en annan restaurang.

Tack ruberg2017

Resenärer som tittade på Grand' Italia - Boulevard El Faro tittade också på

Besökt Grand' Italia - Boulevard El Faro? Berätta vad du tyckte!