“Coolt”
Omdöme om BIOLOCO

BIOLOCO
Rankad som nr 121 av 3 731 Restauranger i Gran Canaria
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god 100% vegansk mat.
De har sallader burgare smoothie efterrätter kakor mm.
Trevlig personal.
Rekommenderas

Datum för besöket: februari 2018
Tack Christian S
Sebastian M, Propietario på BIOLOCO, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Besökte restaurangen 1-2 gånger om dagen i 9 dagar. Mycket god vegansk mat och till extremt rimligt pris. Trevlig personal som till och med gav mig en avskedspresent. Två kryddburkar i glas fylld med deras fantastiska starksås! Be att få starksås vid sidan om och hälsa från "gluten-free + salsa picante"

Datum för besöket: januari 2018
Tack Fredrik O
Sebastian M, Propietario på BIOLOCO, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2018

Muchas gracias

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Bästa maten hittills under vår vistelse här, och alldeles intill vårt hotell. Hit kommer vi tillbaka!

Datum för besöket: december 2017
Tack Eva H
Sebastian M, Propietario på BIOLOCO, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat!
Trevlig personal och mysig lokal.
Vi har varit här två gånger och kommer definitivt komma tillbaka.

Datum för besöket: december 2017
Tack CathrineF21
Sebastian M, Propietario på BIOLOCO, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Har varit här två gånger nu, båda gångerna har jag ätit mig ordentligt mätt vilket kan vara svårt på restaurang i Gran Canaria när man är vegan. Maten är jättegod, beställde båda gångerna hamburgare (veganska) en med seitan och en annan gång en med vanlig sojaburgare. De har vegansk ost och majonnäs (sånt som man i vanliga fall får välja bort på ”vanliga restauranger”)
Det är stora portioner med, och mojon är jättegod!! Kommer definitivt tillbaka ❤️

Datum för besöket: november 2017
Tack Feliciasjo
Sebastian M, Propietario på BIOLOCO, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Thank you so much

Resenärer som tittade på BIOLOCO tittade också på

Las Palmas, Kanarieöarna, Gran Canaria

Besökt BIOLOCO? Berätta vad du tyckte!