“Fantastiskt 👌🏼”
Omdöme om Casa Michaela

Boka med
Casa Michaela har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 39 av 2 585 Restauranger i Palma de Mallorca
Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

Läste recensionerna och beslöt oss för att äta middag här.
Inredningen känns totalt ouppdaterad sen 80 talet. Är man ute efter mys eller romantisk stämning så är detta inte rätt ställe.
Dock så tar de hem första pris på servicen och den helt otroliga maten. Först fick vi en liten smakrätt som huset bjöd på, i form av en pumpasoppa, nybakat focaccia bröd och en ricottaost smaksatt med tryffel, jätte gott.
Förrätt; mozzarella sallad som var det krämigaste och lenaste man kan äta.
Huvudrätt; laxpasta med citron och vodka smak, också ljuvligt.
Till efterrätt vart det citronsorbet.
Rekommenderar detta ställe, jätte bra mat.

Datum för besöket: april 2018
Tack 663ceciliae
MichaelaSW2015, Propietario på Casa Michaela, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Hola cecilia e, Apreciamos mucho tu comentario. Gracias por recomendar nuestro querido restaurante. Como siempre decimos, cada opinión de los clientes se valora y se tiene en cuenta. ¡Os esperamos de vuelta!

Un saludo,

Casa Michaela.

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Gott och vällagat. Bra service och trevlig personal. Ett extra plus för en liten appetizer före maten och en Limoncello efter on the house

Datum för besöket: mars 2018
Tack birgittan2014
MichaelaSW2015, Propietario på Casa Michaela, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hola Birgitta N,
Muchas gracias por vuestra visita. Nos alegramos mucho de que hayáis disfrutado con nosotros, del servicio y por supuesto, con nuestro riquísimo Limoncello. Esperamos que regreséis pronto ;)

Un saludo,
Casa Michaela.

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Denna restaurang är något ni ej skall missa när ni är i Palma. De har fantastisk pasta, god dryck och mycket trevlig och serviceinriktad personal. Vi var två vuxna och två barn och alla var mätta och nöjda när vi lämnade restaurangen. Det är ej den billigaste restaurangen i Palma men kanske den mest prisvärda. Ett besök rekommenderas.
Glöm ej att smaka på spenatsoppan som kommer in som ” tilltugg” till brödet. Den är ljuvlig

Datum för besöket: februari 2018
Tack anderscb
MichaelaSW2015, Propietario på Casa Michaela, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hola Anders C B
Es un gran orgullo saber que nos recomienda y que acertamos en todo con ustedes, gran satisfacción por nuestra parte saber que disfrutaron al máximo de todo lo que le ofrecimos, esperamos que en su próxima visita vengan a visitarnos!

Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt en väldig god dagen fisk som inte stod på menyn men som rekommenderades av servitören. Vi tog den och ett glas vitt vin och en flaska vatten. Vi blev serverade utan att bli tillfrågade en liten spenatsoppa i ett snapsglas samt var sin liten bit foccacia. Tydligen kostade denna förrätt € 10 för två personer som vi inte hade bett om. Vi tig var sitt ett litet glas vin typ 15 cl och en stor flaska bubbelvatten. Detta gick på nästan € 100 för en lunch.
Inte Ok

Datum för besöket: oktober 2017
Tack 775g_ranh
MichaelaSW2015, Propietario på Casa Michaela, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2017

Hola Göran H
No entendemos su opinión ya que el coste del cubierto es de 2,5€, siempre estamos dispuestos a aceptar críticas constructivas pero no a aceptar mentiras, como en este caso, Casa Michaela trabaja con productos frescos y de primera calidad, así como decirle que todos nuestros platos están reflejados en nuestra carta y nuestros camareros están para consultarle muy amablemente todo lo que ustedes quieran comentar, nuestra intención es que nuestros clientes disfruten de una velada estupenda con nosotros sin ningún tipo de malentendido.

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var här ett par gånger för nåt år sedan och blev så imponerade att vi bestämde oss för att förlägga vårt födelsedagsfirande här.
Vårt sällskap om runt 20 personer togs mycket väl om hand. Excellent service och mycket vällagade rätter.
En oförglömlig afton!
Tack Luca och Michaela era ansträngningar och professionella bemötande kommer vi alltid att ha ljust i minnet:-)
Viele liebe Grüße
Familie Thieme

Datum för besöket: oktober 2017
Tack torbj_rnt648
MichaelaSW2015, Propietario på Casa Michaela, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Hola Torbjörn T
Muchísimas gracias por su opinión y hacérnosla llegar, estamos realmente felices de saber que se quedaron asombrados y disfrutaron de su velada, orgullosos de conseguir que quedaremos en su memoria y por favor les esperamos las veces deseadas en Casa Michaela, ya saben dónde estamos! Nos vemos!

Resenärer som tittade på Casa Michaela tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Casa Michaela? Berätta vad du tyckte!