“Oj”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra service, god mat och bra priser. Kunde blivit högre betyg om vi fått sitta inne(inga platser var svaret). Lite dåligt när man sedan ser folk glida in i mindre sällskap än vi. Lite äckligt blev det sedan när man såg servitrisen plocka bröd från de olika korgarna som kom från andra bord för att sedan servera de igen. Nope, inte igen för min del.

Tack Joakim Å

Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Trevlig italienare nära strandpromenaden. Man kan välja mellan inne- eller uteservering. Pastan tillverkas inne i restaurangen och man har full insyn i hantverket.
Maten var fantastisk. Avsluta gärna med deras goda tiramisu.

Tack K L
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Ser bättre ut än det smakar. De gör egen pasta ser genuint ut. Riktigt gemytligt men . . .
Tröttare personal går inte att finna. Vi tog lasagne som visserligen var en rejäl portion men den smakade inget. Med tanke på allt runtomkring, egen tillverkning, mysiga inredning mm hade vi förväntat oss lite bättre. Dessutom så här någon dag senare undrar man om inte den var uppvärmd i Micro. Bara en känsla vi fick så här efteråt. Säkert en bra restaurang tidigare på säsongen.

Tack Kent G
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Trottoarservering i Palma hamnpromenad.
De rutiga dukarna och renhetskänslan drar folk, även spanjorer. Pasta i olika varianter liksom pizza, den senare väl ostdränkt i min smak. Ölsejdlar väl tunga med ölet smakrikt.

Tack Febe B
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Helt ok cannelloni med bra smak. Husets vin ingen höjdare. Trevlig betjäning. Bra mat för pengarna. Lågsäsong just nu.

Tack Birgitta A
Es Baluard R, Director de Relaciones Públicas på Piccola Italia, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2016

Thank you very much Birgitta A!
We are very happy because of you comment and your score!Best regards

Resenärer som tittade på Piccola Italia tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Piccola Italia? Berätta vad du tyckte!