“Inspirerande mat.”

Rankad som nr 166 av 2 438 Restauranger i Palma de Mallorca
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Under lågsäsong en fredag i Palma är Catalina ett myller av fullsatta krogar och Buscando ett populärt ställe. Vi lyckades få ett bord utan bokning och bjöds på en fantastisk matupplevelse, lite ny twist på smårätter som man givetvis delade. Nästa gång säkrar vi besöket och bokar i förväg.

Datum för besöket: januari 2020
Tack juhakorp
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 291)

Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Det var min resesekreterare som valt ut restaurangen för kvällen då vi var här med företaget. Alla var mycket nöjda och positivt överraskade. Personalen på restaurangen var charmig och kunnig. Modernt och snyggt inredd restaurang. Kan bara rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack FredrikJ437
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Brilliant och magnifik! Mycket god mat. Härliga smaker! Tuna Tartaki, bästa tonfisken jag någonsin ätit! Vänlig och kunnig personal. Rapp och mkt bra service! Väl värt ett besök. Boka bord!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack herics69
Omdömet skrevs 5 juli 2019

Här både trivs vi och tycker service och mat är outstanding. Det är tredje gången vi äter här och definitivt inte den sista. Hit återkommer vi igen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack SanneHenriksson
Omdömet skrevs 4 juli 2019 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang med centralt läge i Palma, boka bord då det är mycket folk som vill äta här. Det är rekommenderat att dela på maten vilket också gör det extra trevligt och på så vis får man smaka av mycket från menyn. Svamprisotto helt underbar.

Datum för besöket: juli 2019
Tack lenal661

Resenärer som tittade på Buscando El Norte San Miguel tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Buscando El Norte San Miguel? Berätta vad du tyckte!