“Härlig miljö”
Omdöme om Sandro Restaurante

Sandro Restaurante
Boka med
Sandro Restaurante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 51 av 2 550 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Vi åt en tvårätters med vin till. Det var fantastisk service och en jättefin lokal. Kändes dyrare än vad det var. Maten var italiensk och mycket god. Till förrätt tog jag en charkuteritallrik och till varmrätt en risotto. Allt smakade mycket bra. Rekommenderas.

1  Tack fiddelinus
Sandro P, Propietario på Sandro Restaurante, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017

Dear Guest,
Thank you very much for your recommendation on TripAdvisor, your opinion is very important for us and for all people looking for a great Italian restaurant in Palma. We take customer review seriously, so we learn what we do best and in what we have to improve in order to make them satisfied 100%. Has been a pleasure welcome you two times in Sandro´s, we hope to see you soon again.

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Mycket väl bemötta, god mat o en fantastisk upplevelse!! Kommer gärna tillbaka nästa gång vi är i Palma

1  Tack Catharina D

Dear Guest,
thank you very much to recommend us on TripAdvisor, your opinion is very important for us. We work hard every day to ensure the best dishes and service to every one. Our customers are people who love dainty food with a chic ambiance, that is what makes the difference at Sandro's, every one is part of the same special atmosphere. We hope to see you back soon.

Omdömet skrevs 21 januari 2017

Jag och min dotter besökte restaurangen en regnig kväll i januari under högtiden San Sebastian, möjligtvis därför det kändes något avslaget ifrån personal och antal gäster då detta var dagen efter den stora festen.
Vi togs emot av ägaren som tog i hand och hälsade oss välkomna men vi hade svårt att uppfatta värmen i hans person eller handslag. Vi har rest en del i Italien och vet hur varma välkomnande kan vara utan att det blir pretantiöst och tyvärr så levde inte Sandro upp till detta.
Maten var medioker och på min fråga vad som kunde rekommenderas på menyn tog vi det som förslogs. Jag åt själv en ravioli fylld med bla pilgrimsmusslor i tomatsås och blandade skaldjur. Det som kom in var utan finess där skaldjur tyvärr hade kokt alldeles för länge och sedan länge hoppat ur sina skal. Mitt sällskap åt en vegetarisk ravioli som hon tyckte var helt OK
Prisnivå lite för hög för det som kom på tallriken, och det stör mig att man på denna restaurang, vilket tyvärr även är på flertal andra restauranger, tar 1,5 € pp för lite bröd utan att man efterfrågar detta.
Det finns många trevliga restauranger i Palma, detta var tyvärr inte en av de bättre vi ätit på

3  Tack StefanC630

Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Fin liten restaurang med mycket smakfull och hemtrevlig inredning. Mycket trevlig personal, blev lite stressade dock när det var fullsatt. Var inte så hungriga så vi åt en pizza respektive en risotto med sparris. Båda rätterna var till belåtenhet. Nästa gång blir det en tre rätters.

Tack carolinewahlstrom
Sandro P, Propietario på Sandro Restaurante, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2018

Dear Guest,
thank you very much to recommend us on TripAdvisor, your opinion is very important for us an for all travelers looking for a cosy and small restaurant. We make the difference through all typical Italian restaurants in Palma, our goal is guarantee every day the best fresh food to our customers, surrounded by a elegance ambient.
We hope to see you soon at Sandro's.

Omdömet skrevs 10 oktober 2016 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade en italiensk restaurang lite utanför turiststråken, Sandro. När vi kom dit så blev väl mottagna av personalen och ägarn.
Maten och vinerna var väldigt bra!! Deras tryffel pasta Var helt underbar!
Som efterrätt tog vi alla deras tiramisu, det var den bästa som vi någonsin ätit!
Gillar ni italienskt och är i Palma, missa inte då Sandro!

1  Tack Catcherman22

Resenärer som tittade på Sandro Restaurante tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Sandro Restaurante? Berätta vad du tyckte!