“Bästa Italienska restaurangen i Palma!”
Omdöme om Sandro Restaurante

Sandro Restaurante
Boka med
Sandro Restaurante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 64 av 2 584 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 10 oktober 2016 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade en italiensk restaurang lite utanför turiststråken, Sandro. När vi kom dit så blev väl mottagna av personalen och ägarn.
Maten och vinerna var väldigt bra!! Deras tryffel pasta Var helt underbar!
Som efterrätt tog vi alla deras tiramisu, det var den bästa som vi någonsin ätit!
Gillar ni italienskt och är i Palma, missa inte då Sandro!

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack Catcherman22

Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Det här är en restaurang med höga ambitioner, varm service och rimliga priser. Jag valde en tryffelpasta som var gudomlig. Ligger lite avsides det stora restaurangutbudet i Santa Catalina, men missa inte den här pärlan.

Datum för besöket: oktober 2016
2  Tack FyraCitrohner
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Gick dit med höga förväntningar då betygen på nätet visar toppbetyg. Jag fick en förrätt som var fantastisk en av de bättre...
Varmrätten saltimbocca var tyvärr inte enligt förväntningarna.
Servicen ngt att det bättre vi mött i Palma.

Tack Håkan L
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Provade på deras pizza och blev riktigt nöjd.
Värt ett besök om ni är sugna på italiensk mat.
Mysigt och trevligt.

Tack gonzas9
Sandro P, Propietario på Sandro Restaurante, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Dear Guest,
thank you very much to recommend us on TripAdvisor, reading your experience is very important for us, it gives the strength for give every day our best. See you on your next visit.
Regards
Sandro and Staff

Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Middag när den är som bäst. Smakrikt, gott och vällagat. Vi hade inte bokat bord men fick plats iaf. Väldigt gott, en utav dom bästa.

1  Tack Tiinen

Resenärer som tittade på Sandro Restaurante tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Sandro Restaurante? Berätta vad du tyckte!