“Smakupplevelse!”

Boka bord
Rankad som nr 93 av 2 459 Restauranger i Palma de Mallorca
Område: La Llotja-Born
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig och stark smakupplevelse !
Tyvärr inte bokat bord så blev stressigt från restaurangens och vår sida men återkommer, gärna bord på balkong !
Ger felaktigt intryck med servering på gatan men är väldigt bra tapas restaurang!
Beställde 5 rätter och alla var i bästa smak!

Tack Buch1en
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 364)

Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Mycket gott!
spännande varianter på olika slags rätter. lite dyrare än medel men det är det värt!
Bra service!

Tack jakobo541
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch på Ombud som var alldeles fantastisk, spännande varianter på tapas där personalen såg till att ordningen blev rätt med den starkaste sist, skall man äta middag behöver man boka bord i förväg, gör det! Du kommer inte att ångra dig, inte billigt men alldeles fantastiskt upplevelse.

Tack Hans P
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Fantastisk mat, fantastiska drinkar, fantastik service, fantastiskt läge. De är stort pådrag så att boka bord är att rekommendera. Vi kom dit utan reservation och blev bemöta fantastiskt. Fick vänta i baren en 20 min sen fick vi bord på övervåningen på den lilla pittoreska balkongen med utsikt över katedralen. Vilken tur och vilken lyx.
Priserna är högre än medel men maten som man blir serverad är värd priset utan tvivel.
Detta kommer bli min nya favorit i Palma.

Tack katlunia
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Helt fantastisk matupplevelse.
Maten och servicen på topp. Det kan vara svårt att få bord så min rekommendation är att boka bord för det är det värt.
Vi åt många tapas rätter och alla var supergoda.
Bästa restaurangen som jag ätit på i Palma.
Lite högre priser men det är maten väl värd.

Tack Peter S

Resenärer som tittade på Ombu tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Ombu? Berätta vad du tyckte!