“Vällagat och trevligt”

Rankad som nr 377 av 2 550 Restauranger i Palma de Mallorca
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Restauranger som ligger i hamnen brukar vara dyra och dåliga men denna var inte alls så. Vällagat och rimliga priser. Bra fisk, bläckfisk och skaldjur.

Tack Stefan S

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig uteservering med god mat och god dricka! Servicen var bra , priserna ok! Vi tog dagens , tuna , vilket var mycket bra! Lätt att ta sig dit!

Tack Ola E
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Är van och ganska kräsen restaurangbesökare men rättvis och observant. Besökte Boathouse efter tips. Måste säga maten var helt ok, läget bra, atmosfär och stämning schysst MEN inget gör mig mer besviken än dålig service och dålig koll hos personalen. Upplevelsen blev att personalen fanns där för sig själva och INTE för oss som kunder. Därav dåligt betyg från mig!!

Tack Ingela A
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Helt ok, ligger bra vid strandpromenaden. Serverar färsk fisk , vi åt sea bass som var god. Trevlig personal

Tack vesslan1
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Efter en misslyckad sightseeingtur,slog vi oss ner här på denna härliga uteservering för en lunch.Trevligt läge vid strandpromenad med utsikt över havet.Trevlig och hjälpsam personal.God och prisvärd mat.Glutenfritt ordnades utan problem.Rena toaletter.

Tack bellman2015

Resenärer som tittade på The Boat House tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt The Boat House? Berätta vad du tyckte!