“Kväll”
Omdöme om Koa

Koa
Rankad som nr 123 av 2 552 Restauranger i Palma de Mallorca
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig o prisvärd restaurang .
Jättegoda tapas , god cava o öl .
Personalen mycket trevlig o intresserad .

Tack Ann-Marie F

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig, skön, opretentiös atmosfär. Härliga prisvärda pizzor. Precis lagom bra service för den här typen av restaurang. Vi är sex personer i familjen och fick ett runt bord - alltid ett plus! Kan verkligen rekommendera för en vanlig kväll.

Tack pyttan13
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Inga problem att få bord med plats för en barnvagn också, vi hade inte bokat i förväg. God mat från en blandad meny. Trevlig och snabb personal.

Tack Per R
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Jag och min kära var här på Julaftons kväll 24/12 2017. Vi blev väl emottagna och fick ett bord längst in i lokalen, som blev bra. Personalen var vaken med hög servicegrad och väldigt trevliga. Rätterna vi åt var smått kreativa med finess och fina spännande smaker, liksom vinvalet som var bra. Atmosfären var trevlig och gästerna av stor variation av ålder, typ och ursprung. Vi är helt säkra på att snart komma tillbaka.

Tack Tony J
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

KOA ingår i trion forn de Sant Joan (ligger mitt emot) och Ombu (kvarteret vid sidan om).
KOAs koncept ligger mittemellan avslappnade Ombu och lite ”stiffa” forn. Men maten har samma höga kvalitet som på de båda andra. Här får du ett trevlig bemötande av personalen och många spännande smaker i maten.
Boka bord! Här blir snabbt fullsatt trots att här är rymligt.

Tack Karin J

Resenärer som tittade på Koa tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Koa? Berätta vad du tyckte!