9 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
travelup.com251 US$
Travelocity235 US$
Omdömet skrevs 2 oktober 2021 från mobil enhet

Boutiquehotell med väldigt service-minded personal. Direkt vid incheckning kände man sig välkommen och personligt omhändertagen. Smakfullt inrett, välskött och fräscht. Restaurangen har höga ambitioner och lyckas kombinera ett internationellt kök med mallorkinska influenser. Trevlig frukost som med fräsch kall buffé. Varma äggrätter beställs från meny.
Hotellets småskalighet gör att du som gäst får en personlig upplevelse. Hotellet lämpar sig bäst för vuxna.
Läget ör bra för att upptäcka Palma.
Vi stannade 5 nätter denna gång och återvänder gärna.

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack gustav_bu
Posada Terra Santa Posada Terra Santa, Director General på Posada Terra Santa, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2021

Det glädjer oss att ni var njöda med ert besök på vårt hotel och att ni har delat med er era positiva erfarenheter av den tid ni tillbringade hos oss.

Vi ser fram emot att ni besöker oss igen på " Posada" i framtiden. Vänliga hälsingar

Tomás López
Direktór

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi var verkligen supernöjda med hotellet. Mkt bra läge, superfräscht och en mycket bra service.
Vi kom väldigt tidigt till hotellet för att ställa väskor och checka in senare. Hotellet bjöd då direkt på frukost, ställde rummet iordning under tiden och vi fick också en uppgradering, På rummet ställde de också in en flaska cava kostnadsfritt.
En liten pool finns också på den mycket trevliga takterassen.
Vi hade lätt valt detta hotel igen. Kolla på deras hemsida också för bästa pris. Bra att jämföra mot de stora sajterna. För oss blev det bästa pris.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 397bengtk
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Ett underbart hotell i centrala Palma. Väldigt trevlig personal, god frukost och fina rum. Centralt men ändå lugnt läge. Ett av de bästa hotell vi bott på! Oklanderligt rent, litet spa i källaren och pool på taket. Nära till allt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack camilla b
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Riktigt mysigt hotell med välkomstdrink & super personal Tipsade mina vänner som också har bott där en natt, lika belåtna som oss. Fick tillgång till privat spa i anslutning med hotellnatten, ingen extra kostnad. Bastu och en liten pool, helt ok

Datum för vistelsen: november 2019
Tack lajsan
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Det här är nog den bästa hotellupplevelsen jag och min fru haft. Då inkluderar jag även alla femstjärniga hotell vi bott på. Trevliga rum, bra resturang och en helt makalöst bra personal. Man känner sig som kung under hela vistelsen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 700andersw
TomasLopez, Gerente på Posada Terra Santa, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Tomás López
Direktór