12 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Priceline332 US$
Travelocity286 US$
eDreams300 US$
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Ett underbart hotell i centrala Palma. Väldigt trevlig personal, god frukost och fina rum. Centralt men ändå lugnt läge. Ett av de bästa hotell vi bott på! Oklanderligt rent, litet spa i källaren och pool på taket. Nära till allt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack camilla b
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Riktigt mysigt hotell med välkomstdrink & super personal Tipsade mina vänner som också har bott där en natt, lika belåtna som oss. Fick tillgång till privat spa i anslutning med hotellnatten, ingen extra kostnad. Bastu och en liten pool, helt ok

Datum för vistelsen: november 2019
Tack lajsan
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Det här är nog den bästa hotellupplevelsen jag och min fru haft. Då inkluderar jag även alla femstjärniga hotell vi bott på. Trevliga rum, bra resturang och en helt makalöst bra personal. Man känner sig som kung under hela vistelsen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 700andersw
TomasLopez, Gerente på Posada Terra Santa, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Det glädjer oss att ni var njöda med ert besök på vårt hotel och att ni har delat med er era positiva erfarenheter av den tid ni tillbringade hos oss.

Vi ser fram emot att ni besöker oss igen på " Posada" i framtiden. Vänliga hälsingar

Tomás López
Direktór

Omdömet skrevs 9 december 2018 från mobil enhet

Ett varmt välkomnande vid incheckningen och därefter väldigt personlig och trevlig service från all personal.
Mysiga rum och en riktigt härlig terass med pool på taket.
Fin frukost med möjlighet att beställa ett stort urval av omeletter.
Gångavstånd till shopping och restauranger via mysiga små gränder.

Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack JohanK73
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotel med perfekt läge i Palma. Vi valde ett större superrum med fräscht duschrum, underbara sängar och perfekt städning. Fin takterrass med liten pool och loungemöbler. Sober tyst miljö, bra frukost med möjligheter att få omeletter mm. Personalen serviceminded och mycket trevlig! Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack beatricem325
Posada Terra Sa... P, Director General på Posada Terra Santa, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Dear Beatrice M

Tack så mycket för era kommentarer. Vi är mycket glada att vi har besökt för andra gången!

Vi hoppas att välkomna dig snart.

Hälsningar från Palma,

Tomás López