Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Allt var superbra. Fint rum som var välstädat till perfektion. Otroligt trevligt bemötande av alla anställda. Fantastisk frukostbuffé. Mysig takterrass med liten pool. Härligt läge i gamla stan. Har inget negativt att säga!

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack lis016
Omdömet skrevs 20 september 2017

Jag älskar detta lilla charmiga hotell, bodde här med en väninna och vill tillbaka. Mycket trevlig personal, sköna sängar, fantastisk frukost och bra läge. Mysig rooftop med solsängar och liten pool. Liten spaavdelning som man kan boka och ha för sig själv. Man kan hyra elcyklar på hotellet och det kan jag varmt rekommendera. Det blir Posada terra santa nästa gång också. LOVELY!:)

Rumstips: Hotellet ligger mitt i gamla stan, lugnt läge.
1  Tack lorettap501
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Ett supermysigt hotell med snygg design och den bästa personal man kan tänka sig. En lyxig inramning i denna underbara designmiljö tillsammans med fantastisk personal gjorde vår vistelse till en av våra bästa resor. Frukosten helt fantastisk, takterrass med pool underbart avkopplande och rummet helt ljuvligt! Toppklass helt enkelt.

2  Tack Trip520928
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Jag och hustrun bodde här för andra året i rad och kommer med säkerhet tillbaka igen!
Helhetsintrycket är toppklass. Supertrevlig personal som gör det lätt att trivas. Rummen är jättefräscha. Takterassen med pool är kalas och tillbringaren med Sangria eller en cocktail är bara ett telefonsamtal bort. Frukosten är fräsch och lyxig utan att vara jättestor.
Personalen hjälper till med allt från tips på sevärdheter till att fixa hyrbil!
Perfekta hotellet för en långweekend för två i Palma!

Tack Dahlstedt
Tomás L, Gerente på Posada Terra Santa, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Dear Dahlstedt,

Tack så mycket för era kommentarer. Vi är mycket glada att vi har besökt för andra gången!

Vi hoppas att välkomna dig snart.

Hälsningar från Palma,

Tomás López
Hotel Director

Omdömet skrevs 4 september 2017

Charmigt boutique hotel med bra läge - promenadavstånd till allt!
Rum modern inredda och med sköna sängar. Mysig lounge med en "honesty bar", dvs baren var alltid öppen för ett glas vin, en öl eller en whiskey. Bra frukost, solterass med liten pool på taket och servering av drinkar. Var man trött på att promenera kunde man hyra elcyklar och ta sig runt i stan på ett behagligt sätt. Största plusset var trots allt att det var mycket bra personal med stor servicekänsla

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Claes L