“Italienskt”

Rankad som nr 96 av 2 535 Restauranger i Palma de Mallorca
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En liten Italienskt familje driven restaurang i ett Urbant och mysigt område.
Var där med 2 vänner å vi vart mycket nöjda.
Kan definitivt rekommendera

Tack Daniel H

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Familjär stämning. Menyn var liten och hade en ”hemmakänsla”. Vi åt bl.a. en pasta med skaldjur och en pasta med svamp. Båda var toppen. Prisnivån hög i jämförelse med andra restauranger med samma kvalité. Servicen var bra.

Tack pyttan13
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Rolig förrätt med skaldjur o tonfisk tartar med mango var utmärkt. Lite rörig meny men god matt o bra viner.

Tack Maggan N
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Vi förstod inte riktigt de höga recensionerna när vi ätit här. Lokalen är trevlig, servicen bra, men maten var slätstruken och lite smaklös. Förrätterna var klart bättre än huvudrätterna, men då kostade också en förrätt lika mycket som en huvudrätt och ingen av dem var något som en italiensk restaurang ska misslyckas med. Har ätit mycket bättre italiensk mat till bättre pris. Dessutom bara ett fåtal viner på glas. Inget vi skulle gå till igen.

Tack Ardeme
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Vi har varit där med vänner ett flertal gånger, aldrig blivit missnöjda, trevlig personlig service goda viner

Tack Lars Å

Resenärer som tittade på A Casa Mia tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt A Casa Mia? Berätta vad du tyckte!