“Liten italienare med stil”

Bossa Nova Restaurant
Rankad som nr 150 av 2 490 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Personligt bemötande, startade med en kanna perfekt sangria, fräsch sallad som vi delade på fyra, sen fick vi in underbar pasta och avslutade med gudomlig tiramisu. Lugn jazz förgyller måltiden på detta familjära lilla ”hål i väggen”. Goda italienska viner av bra klass därtill.

1  Tack Anita B

Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Pastan känns som i Rom, utsökt ! Mysig liten restaurang på en sidogata . Kan starkt rekommendera detta ställe
Bra service och fräscht ställe

Tack pecajowa
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Centralt belägen restaurang med underbart god pasta, trevlig personal och härligt stora fruktdrinkar som våra barn älskar.

Tack AnnWik
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Vi satt ute och njöt av lugnet och den goda pastan på denna lilla pärla. Restaurangen drivs av ett Italienskt par, han serverar och hon är kock. Till hjälp har de en liten dam, som tyvärr missade lite i vår beställning. Men stället var mysigt, pastan riktigt Italiensk och bra, samt mycket trivsam och trevlig ägare/personal.

1  Tack Tony J
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Mycket gott. Alla i familjen var mycket nöjda. Bäst var den hemgjorda pastan. Snabb och trevlig service.

Tack Peter S

Resenärer som tittade på Bossa Nova Restaurant tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Bossa Nova Restaurant? Berätta vad du tyckte!