Hotel Convent de la Missio(Palma de Mallorca)
  • Pool
Purohotel Palma(Palma de Mallorca)
  • Frukost ingår
  • Pool
Hotel Isla Mallorca & Spa(Palma de Mallorca)
  • Pool
Melia Palma Marina(Palma de Mallorca)
  • Pool
Palma Suites(Palma de Mallorca)
  • Pool
Hotel Amic Horizonte(Palma de Mallorca)
  • Restaurang
  • Pool
Gran Melia Victoria(Palma de Mallorca)
  • Pool
GPRO Valparaiso Palace & SPA(Palma de Mallorca)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med den bästa service jag varit med om och en riktigt bra restaurang. Missa inte crystal bread! Min svit var magisk! Generös frukost och nära till både sevärdheter och shopping. En riktig pärla!

Bodde här: april 2017, reste ensam
Tack Linda H
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Hotel Cort har en fantastisk restaurang
Har tidigare missat detta, när man hastat förbi. Mycket trevlig och serviceminded personal.
Vi åt lite förrättar som vi delade på; cerviche, lax tartar, tonfisk tartar, skinka och crystall bread. Superfräscht och gott
Huvudrätter blev risotto, torsk/bacalao och lamm. Bara glada ansikten och supernöjd med maten. Rekommenderas.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
2  Tack urotom
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Vi älskar detta hotell! Blir ofta uppgraderade, trevlig och hjälpsam personal, underbar miljö och perfekt läge. Särskilt receptionen och några i servisen är superproffsiga. Restaurangen är lite svajig i sin matkvalitet; det var fantastiskt gott när de öppnade, sen fick de en dipp (kockbyte?) där frukostarna var dåliga, men nu sist vi var där hade de blivit mycket bättre igen. De har också hanterat vår kritik bra och gjort allt för att vara tillmötesgående. Vi rekommenderar vänner och familj att bo här, gör det ni med!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Amanda N
Omdömet skrevs 14 maj 2016 från mobil enhet

Trevlig och lugn miljö. God mat med finess o det lilla extra. Åt en underbar tonfisktartar o en ceviche som jag verkligen kan rekommendera. Bra läge o skönt att kunna sitta i lugn och ro och äta. Jag satt inomhus men finns även en uteservering. Finns mycket att välja på menyn.

Bodde här: maj 2016
Tack Sara O
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

Vi togs emot av en mycket trevlig hovmästare som effektivt ordnade ett trevligt bord ute för oss 6 personer. Menyn är mycket varierande med influenser från hela världen, prova pastan med gåslever. eller tonfisken. Alla rätter hade höga smaker och var fint presenterad. Gott prisvärt vin från Mallorca finns att tillgå. Fin inredning och trevlig personal. Bra lite trendigt lunchställe.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Agneta S