“Lunch”

Rankad som nr 80 av 2 488 Restauranger i Palma de Mallorca
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Åt jättegod fisklunch. Personalen är trevlig. Boka gärna bord innan, när vi kom kl 13 var allt fullbokat utomhus.

Tack Berit J

Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

God mat och fin utsikt över vattnet. Det som dock drar ner betyget något var prisnivån. Maten höll inte riktigt samma klass som priserna. Även något rörigt gällande deras öppettider, då de öppnade en timme senare än vad de först uppgett.

1  Tack Sofia W W
Omdömet skrevs 12 april 2017

Mycket bra fiskrestaurang med utsikt över havet och mycket bra service. Hela sällskapet åt olika rätter och alla var nöjda. Vinet som föreslogs till maten var superbra. Trevlig stämning, jag kan varmt rekommendera Ola del Mar.

Tack Camilla D
Omdömet skrevs 18 januari 2017

Var i Palma de Mallorca och firade fruns födelsedag den 9 januari 2017. På kvällen middag på Ola del Mar. Blommor på bordet och suverän service från alla. Åt languster som var helt fantastiskt gott. Efterrätten var också helt suverän och dessutom sång av personalen. En riktig fullträff! Middagen blev ett minne för livet för oss alla tack vare personalen på Ola del Mar!

2  Tack Erik A
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Bra ser service och snabb bekäning.
Roliga och trevliga servitörer.
Bjöd på cava vilket underlättade betalningen.
Maten var mycket bra bl a tryffeln.
Väl värt ett nytt besök

Ulf Paulin

1  Tack Ulf P

Resenärer som tittade på Ola del Mar tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Ola del Mar? Berätta vad du tyckte!