Omdömet skrevs 26 september 2018

Superfint hotell med mycket fräsch inredning. Fantastisk takterrass. ”Poole” ser dock mycket större ut på hemsidan så man kan lätt bli lurad, det ör endast avsedd för ett litet dopp. Utsikten därifrån är jättefin. Läget på hotellet ligger mycket bra och i ett lugnt område. Rekommenderas. Svensktalande personal.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack martinafransson
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Vi bokade ett standardrum för tre nätter men blev uppgraderade till en penthouse svit.

Rent, sköna sängar, bra dusch och gott om utrymme i kyl om man ville köpa med sig mat och dryck. Sviten var nog den minsta de hade så det var lite trångt trots att vi bara var två.

Frukosten var väl tilltagen och god, speciellt croissanterna som var fantastiska!

Den lilla poolen på taket nyttjade vi inte då det dels var för varmt i luften och vattnet uppvärmt av solen och för hett att bada i. Kan dock vara mysigt att sitta och chilla i sofforna då lite svalare.

Trevlig och hjälpsam personal, de flesta pratade svenska.

Läget är toppen med många bra restauranger och hak i krokarna och jag kan varmt rekommendera att bo där.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Anka69
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Mycket fräscha minisviter. Små men modernt utrustade med allt man kan önska och ett minikök. Härlig terass på taket. Fin frukost mot avgift. Perfekt läge nära Plaza major. Kommer att boka här igen. Vänlig personal.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack anma774
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Ett alldeles utmärkt lägenhetshotell, vi bodde i en liten men välplanerad lägenhet där det fanns allt vi behövde. Rent och fräscht. Underbar hjälpsam och trevlig personal. Härligt läge i gamla stan, nära till allt.
Vi åker gärna hit igen , rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: april 2018
Tack mariaeK9944RQ
Omdömet skrevs 28 november 2017

Vi bodde en hel månad i dessa fina lägenheter. Av olika skäl blev det hela 4 olika lägenheter men alla var jättefina, på olika sätt. Den härliga terassen på taket utnyttjade vi nästan varje kväll och njöt av solnedgången och den vackra utsikten. Personalen var suveränt tillmötesgående och mycket trevlig. Vi kommer definitivt att återvända.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Annizett