Purohotel Palma(Palma de Mallorca)
  • Frukost ingår
  • Pool
Hotel Isla Mallorca & Spa(Palma de Mallorca)
  • Pool
Melia Palma Marina(Palma de Mallorca)
Melia.com
  • Pool
Gran Melia Victoria(Palma de Mallorca)
Melia.com
  • Pool
Hotel Amic Horizonte(Palma de Mallorca)
  • Restaurang
GPRO Valparaiso Palace & SPA(Palma de Mallorca)
  • Fri parkering
Hotel Convent de la Missio(Palma de Mallorca)
Omdömet skrevs 28 november 2017

Vi bodde en hel månad i dessa fina lägenheter. Av olika skäl blev det hela 4 olika lägenheter men alla var jättefina, på olika sätt. Den härliga terassen på taket utnyttjade vi nästan varje kväll och njöt av solnedgången och den vackra utsikten. Personalen var suveränt tillmötesgående och mycket trevlig. Vi kommer definitivt att återvända.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Annizett
Omdömet skrevs 25 augusti 2017

Mycket bra hotell med Kanonläge i centrala Palma men ändå gångavstånd till en bra strand. All personal på hotellet var mycket trevlig och tillmötesgående. Absolut inget att klaga på,kommer att återvända hit igen.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack stefanlarsson2017
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde här under två veckor i en av deras större suites på femte våningen. Lägenheten var stor med kök, matplats, vardagsrum samt en toalett på bottenvåningen, och sedan sovdel och badrum samt bra med garderober på den övre etagedelen.
Superskönt sängar och bra möblerat på båda planen. Bekvämt med både disk- och tvättmaskin och alla bekvämligheter maskiner inköpet inklusive en Nespresso maskin. Takterrassen två våningar upp är bra att ha både för sol och t ex avkoppling vid solnedgång.
Fantastiskt väl fungerande wi-fi, och till detta både TV- och ljudanläggning med alla möjligheter att koppla upp sig för olika lösningar om man t ex bor här för längre perioder.
Läget är perfekt med 5-15 minuters gång till det mesta, som stranden, busshållplatser om du vill ta buss 15 eller 25 österut för att upptäcka fler strand- och badmöjligheter. Barer, caféer och restauranger i närheten som erbjuder både lite enklare upplägg samt lyxigare måltider. Många butiker och shopping i närheten och du kan finna nästa allt i området. Besök gärna den närliggande saluhallen ca 5-7 minuter bort, t ex för lunch.
Vi rörde oss i närområdet, i den mer turistifierade delen av Gamla stan och Santa Catalina. Enkelt att hyra både cykel och bil om de blir sugen på lite längre utfärder.
Till allt detta den trevliga och serviceinriktad riktade personalen som dessutom talar många språk, t o m svenska.
Vi kommer tillbaka för att uppleva ännu mer av Palm.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
2  Tack Per A
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Ett fulländat hotell som består av ca 35 sviter. Samtliga fullutrustade med high speed wifi, kök med allt man behöver, sängar som man sover gott i, rymliga garderober. Palma Suites ligger i gamla stan, i en renoverad byggnad från början av 1800-talet. Vi bodde här en månad - hela juni.
Vi har varit mycket på Mallorca. Vi har ett förflutet som guider för Ving och har dessutom varit här som turister ca 100 ggr.
Inget boende har överträffat detta. Måste dessutom nämna personalen som var både trevlig och hjälpsam - alltid med ett leende.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
1  Tack mrlennie
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Bättre än så här kan du inte bo i centrala Palma, mitt i gamla delen av staden med smala gator, mysiga gränder och med trivsamma tapasrestauranger, kaféer och affärer in på knuten. Ljusa moderna lägenheter av hög klass med kök, diskmaskin, tvättmaskin, stor härlig dusch.

Fin takterrass med en liten pool, trevligt för att sitta och läsa och prata och ta ett glas vin, dock inget för er som vill sola då det ej finns solsängar. Mycket trevlig och bra service från personalen och då framförallt från Mikaela och Katja som båda pratar svenska.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack AndersMarketta