“God indisk!”

India House
Rankad som nr 184 av 2 438 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har här två gånger på en vecka och maten smakade riktigt bra. Service och lägen är oxå perfekt. Rekommenderar denna indiska restaurangen!

Tack EvgeniaKhan

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god indisk mat, alla fyra var supernöjda. Mycket trevlig personal. Bra priser! Hit går vi väldigt gärna igen!

Tack Lotta1111
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

En bra Indisk restaurang tjugofem minuters promenad från Sunwing österut . Mycket god mat , vi käkade en mix från menyn , mycket gott , smakade precis som indiskt i London .Mycket trevlig servitör med turban .

Tack Peter N
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Min svåger fyllde 70år och aldrig ätit indiskmat första gången var här han äter indisk mat igen alltså kanon mat min rekommendationen

Tack hagr93
Omdömet skrevs 25 april 2014 från mobil enhet

Låt inte den avskalade utsidan lura er, kliv ner några trappor och få smaka på riktigt bra indisk mat. Här finns klassiska rätter men även ett rikt urval av välkryddad indisk mat, smaksatta ris och ostfyllda nan-bröd. Efter att ha tröttnat på de närliggande turistfällorna med dålig paella, fryspizza och pulversoppa, blev vi väldigt glada över att få något vällagat serverat från en oerhört trevlig och hjälpsam personal.

Tack Gorgeousmike

Resenärer som tittade på India House tittade också på

Can Pastilla, Mallorca

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt India House? Berätta vad du tyckte!