Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell med snygg inredning. Allt rent och fräscht. Frukostbuffén bra men samma varje dag. Middagsbuffen ok men lite tråkig. Lite vegetariskt även de lovat. Gymmet var inte stort men rent och fint och funkade för en vecka. Poolområdet fint men mycket oväsen fr trafik och skuggigt fram till lunch. Ouppvärmd pool. Tråkigt att de tagit bort poolen på takterrassen. Personalen var inte så serviceminded. Städning varje dag. Nära strand buss affärer men också tyvärr trafikerad väg som mest störde poolområdet.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Nirko72
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Underbar frukost buffé med champagne varje morgon. Personalen är trevlig, klok, engagerad, kreativ! Hela hotel är som en konstgalleri. Alla arkitektoniska ytor är böjda, mjuka. En inbjudande byggnad. Man känner sig djup tacksamt för vistelsen. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste ensam
1  Tack Ana1968_13
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Mycket fräscht hotel med bra läge. 50m till beachen och 100m till busstoppet in till Palma. Suverän frukostbuffé med allt, från cava till äggstation. Personalen och servicen var mycket bra. Receptionen levererade på alla våra önskemål; cyklar, bilhyra, ridutflykt och restaurangbokningar. Tysta och rena rum. levererade på alla våra önskemål; cyklar, bilhyra, ridutflykt och restaurangbokningar. Tysta och rena rum. Kvar till full pott är ett något större rum, bätte AC, och en större pool. Jag kan varmt rekommendera detta hotell!
Favvorestaurangen på playan heter Ginger som ligger 5 min promenad söderut från hotellet. Cykelturen in till Palma (ca 60 min) var fantastisk. Finare cykelväg får man leta efter (även upplyst kvällstid).

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack 477stigm
Omdömet skrevs 11 september 2016

Stilrent hotell med god frukostbuffe med bl.a. färsk frukt. Mycket sparsam städning på rummet där de främst bäddade sängen. Duschen läckte, ibland läckte vattnet ända ut i sovrummet. Takterassen är fin, med en liten pool som duger för att svalka sig. Finns dock väldigt få solplatser och redan vid 9 på morgonen var platserna i solen paxade.

Hyfsat bra läge med gångavstånd till det mesta.

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack KL L
Omdömet skrevs 19 augusti 2016

Bodde en natt på Balanguera. Fint och trendigt inrett. Dock fick vi ett handikapprum där badrummet var helt utan duschförhängen och kanter till duschen vilket resulterade i att hela badrummet blev plaskblött.

Lite terrass mot innergård. Fint inrett rum. Frukosten lite väl spartansk för min smak men ok. Kan inte uttala mig om poolen och takterrassen då det regnade den kväll vi bodde där.

Bra pris fick uppväga avståndet till stan,

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack johannaa180