“Grillat kött över öppen eld”

Parrilla Buenos Aires
Boka med
Parrilla Buenos Aires har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 562 av 2 537 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Argentinskt, Steakhouse, Grill
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangens fokus är grillat kött som serveras med en enkel sallad (sallad, lök och tomat) utan krusiduller. Jag har ätit här många gånger men den entrecote jag fick denna kväll höll inte högsta nivå. Den var OK men inte mer. Vinet jag beställde glömdes bort, visade sig sedan vara slut men till sist fick vi en vinflaska på bordet. Allt som allt och med tanke på priset så blir betyget medel,

Tack Mickelintott

Omdömet skrevs 7 oktober 2017

Trist upplägg. En sallad med tomat o lök i en skål utan bestick. Efter 10 minuter efter att beställningen gjorts fanns inte maträtten som beställdes. Skulle gått till annan restaurang om man fått veta det direkt. Tre skivor snabbgrillad kokt potatis det var den bakade potatis man fick. Ingen sås eller ex vitlökssmör fanns utan det blev en 10 gr smörpaket man fick.

Tack forsfjall
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Älskar att äta och då gör kött inget undantag.
Valde detta ställe för kvällen. Där var välbesökt, mysig atmosfär och vi satt inne vid baren/grillen.
Oxfilė och en stor T-bone stek blev våra val.
Mkt gött!!!
Lite understekt få vi valde medium men det var till stora delar rå/medium, så säg till om detta är ett hinder för er.
Mycket väl värt ett besök tycker Vi!!!!
Personalen var mkt bra!!!

Tack Magnus6801
Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Vi tog en 300 grammare samt B&B menyn med olika smaker. Mycket bra kött och även den argentinska korven var god. Liten trevlig lokal, välbesökt och personalen var effektiv. En bra och mättsam kväll.

Tack Marianne H
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig liten kvarterskrog. Rekommenderad av fastboende aom varit här minst 10 gånger. Åt deras Entrana som var vansinnigt mört och gott. Rekommenderas.

Tack Hakan M

Resenärer som tittade på Parrilla Buenos Aires tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Parrilla Buenos Aires? Berätta vad du tyckte!